Gå til innhold

Problemer i Pirates of the Caribbean!


Anbefalte innlegg

Spillet klikker hver gang jeg når datoen 06.06 husker ikke årstallet men...

I alle fall noen som har en god ide på hvordan man kan fikse problemet (eller noen som har samme problem?). Syntes det ihvertfall er fordømt kjipt, har starta en gang på nytt for å sjekke om det hjalp, men neida! Ingen patcher ligger det på hjemmesiden til disse kara heller...

Får vel kanskje prøve å innstalere på nytt men an ikke skjønne hva det kan ha med saken...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjer akkurat i overgangen til 06.06 altså rundt midnattstider... har i alle fall "løst" problemet inntil videre....oppdaget at man kunne trykke på resume game etter at man starta spillet igfjen (kunne ikke det ellers :shrug: ).

 

Det klikker med at det kommer opp en feilmelding fra microsft om jeg ville sende feilrapport eller ikke, og programmet låser seg før det blir avslutta...

Lenke til kommentar

Har xbox versjon og den har gitt meg 1 freezeup i sirka 25 timer spill, har den Scandinaviske utgave. (måtte bare nevne det siden mange på nettet prater om bugsene som spillet skal ha.

 

 

Her er et forum som tar opp mange bugs og glitches og patches.

 

http://systemlogic.neoseeker.com/forums/in...=11&d=6320&p=12

 

Prøv å finne en fyr som heter Jigtzen på ovenstående forum, han spytter hvist ut pactches som bare f... Reparerer bugs osv, men også lar deg spille Potc som en kvinne eller naken :D eller som han Jack fyren fra første utgaven av spillet.

 

Rip

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...