Gå til innhold

Ny Nexus kan være avslørt


Anbefalte innlegg

Ja, har hatt problemer med det selv, og det er slitsomt når programmer som Google Play Music ikke kan settes til å bruke SD, så det kan jo være grunnen til at de pusher på uten SD på Nexus produktene sine. Da burde de spandert litt mer internal storage :)

Google vil jo desverre at man skal bruke skytjenestene deres..

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev det kanskje litt dårlig:

 

Avtale 1. Google trenger avtale med HBO for å gi ut deres serier via Play i Norge.

Avtale 2. HBO har allerede en avtale som gir TV2 for å gi ut deres serier i Norge, og den innebærer at TV2 er eneste som viser seriene.

 

Nå er kanskje HBO et dårlig eksempel, ettersom de er på vei inn i Norge, og seriene deres vises på flere kanaler. Men det illustrerer i alle fall problemstillingen litt tydeligere tror jeg. I USA har tilbyderne andre avtaler med TV-kanalene, så derfor kan de tilby direkte fra Play.

 

Google har sikkert allerede avtale med noen tilbydere, men krever at minst så og så mye av biblioteket kan tilbys før de lanserer i Norge.

Lenke til kommentar

Apple tilbyr vel ikke TV-serier i Norge?

Amazon tilbyr ikke bøker fra norske utviklere

Netflix er foreløpig ikke tilgjengelig, men det er nok et godt tegn at de kommer

Spotify+Wimp er et godt poeng for musikken, kanskje de ikke blir enige om pris eller Googles 8-enheter taktikk i Play Music.

Lenke til kommentar

Sukk...

Jeg prøver å forklare at markedet er likt for alle. Du må gjerne gå gjennom det jeg skriver og påpeke alle detaljene mine, det minner meg jo bare på hvor FANTASTISK UMULIG det er å argumentere med noen føkkings veilere og moderatorer på dette forumet...

Har dere alle gått på samme skole, eller noe?

Lenke til kommentar

Ser ingen grunn til å pensjonere Nexusen min for denne, spiller som regel ikke, og de gangene jeg gjør det er det ikke så nøye om jeg har 20 eller 25 fps. Film ser jeg på TVen.

 

Synes de utnyttet framsiden på telefonen ovenfor alt for dårlig, gooood plass til mer skjermbilde under softkeys'a.

 

Nei, tror jeg venter til mai/april eller noe sånt å ser om det har kommet noe bedre, hvis ikke holder jeg meg til telefonen til Samsung S4.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...