Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var på eurosko og kikka for eit par veker sidan, men kan ikkje hugse å ha sett dei då. Får vel ta ein tur til. =)

Finnes i de fleste Eurosko butikkene er jeg ganske så sikker på. Er veldig store i str også, bruker vanligvis 46, men 45 passet utmerket.

Er fantastiske sko til såppas rimelig pris :)

Skrevet
Jeg tenker selv på plimsolls fra Eurosko, men hvor store er de i 45 Raste? I cm? Jeg bruker vanligvis 44.

Da burde 43 eller 44 passe deg, perfekt. Min erfaring er hvertfall at de kanskje er pittelitt store i str.

Skrevet (endret)

AnewZ: Skeptisk til den første, men ikke umulig at den kan funke. Andre får du tommel ned på, dessverre. Ingenting positivt å hente der før jeg har sett passformen.

Homme: Ser meget bra ut. Burde nesten lagt den i spoiler for psilocybes sarte øynes skyld.

Edit: Hehe, jeg visste det :D

Endret av Kloever_2
Skrevet (endret)

AnewZ: Post bilder av dem på deg. Jeg er i likhet med Kloever skeptisk til skjorten. Jeg tror Piquen vil se bra ut, men vil helst se bilde av den på deg også.

Homme: Ser ufattelig bra ut.

EDIT: Hvilken Blazer er det?

Endret av Wisbatov
Skrevet
Trenchen er fra duud.no. Den samme som jeg snakket om tidligere ja :) Er nok litt lang i ermene ja, men det får gå.

Går det an å legge den opp? Trencher er noe av det fineste innen klesplagg.

Skrevet (endret)
Legge opp? :p Trench er noe av det fineste innen klesplagg ja. Dobbelspent gjør den ikke mindre pen heller!

Hehe mente å korte inn ermene hos en skredder. Kan det være en trench hvis den ikke er dobbeltspent? :o

Endret av thrice
Skrevet
Kunne like greit kjøpt denne. Ja, jeg overdriver, men finnes mange fine trench der ute.

hahaha den jævla jakka der. Skulle gjerne hatt en klassisk en fra Burberry, men tviler på at det skjer med det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...