Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da bør du kanskje klage. Jeg synes også det blir litt mye logoer, men jeg kan se for meg at det er mulig å pulle den off. Jeg liker egentlig logoen på ermet dårligst. Bruken er nok begrenset, ettersom det nærmest må være snø for at du kan bruke den, tror jeg. Njaa.. Jeg vet ikke. Kan være fin, vanskelig å si.

Jeg liker ikke fargen på skjorten AnewZ, selv om fargen er off har jeg ikke sansen for hverken gul eller dus gul.

Endret av DandyVers
Skrevet

Møkbook: Ville startet med å skifte ut skjerfet. Du trenger noe som bryter opp litt. Skotskrutete skjerf funker alltid. Det finner du på Volt til en billig penge. :thumbup:

Skrevet

Skal ikke klage, fikk den for 700 :p

Da bør du kanskje klage.

Klage? Wtf?

Han sa at han ikke skulle klage på prisen. Jeg synes ikke det var spesielt billig, han kan godt klage på prisen.

Skrevet (endret)

Rankiz: Rett og slett fæl genser.

SML: Mye pent, liker særlig skoene, tenkt på å anskaffe de selv.

Anewz: Ser greit nok ut, men hvitbalansen på bildet ser noe rar ut, så vanskelig å bedømme farge.

Møkbook: Synes det ser greit ut, selv om de (HM) kunne ha spart seg for de "hempene" på toppen av jakken. Umulig å si noe om buksen pga bildets kvalitet.

Endret av Xtra
Skrevet

Rankiz: Uten logoene (spesielt den på brystet) var det en grei genser.

Møkbook: Syns de skulderklaffene var litt for høye, men ellers grei jakke. Så også litt stor ut nederst, men det er ganske vanlig for H&M klær (For de fleste jeg har ihvertfall).

Skrevet

Helt fair antrekk, ville byttet ut skjerfet for å unngå at det blir for ensformig rent fargemessig. Hempene på jakken er jeg heller, ikke helt sikker på..

Skrevet

Tenkte du kom til å rette på det, men det er da bare rett og rimelig. Satte hempene i anførselstegn fordi jeg var usikker på ordet.

Skrevet

Det heter epåletter. Ungdommen nå til dags...

Også kalt skulderklaff.

Det er jeg fullstendig klar over, og det var grunnen til at jeg ikke siterte ditt innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...