Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Milanjo: likte ikke denimjakka, spesielt ikke siden kragen var poppa

Thrice: Liker det :) et skjerf kunne dog gjort seg, og brune skinnhansker tror jeg hadde vært penere også. Men det er ikke akkurat noe som ødelegger antrekket!

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

En eller annen fra merket "PCT". Aldri hørt om, men iom. at den er kjøpt på Wagner Flekkefjord er det gjerne ingen overraskelse. :roll:

Skrevet

Fikk veldig H&M vibe fra antrekket til Milanjo. Usikker på om det er jakken og skjerfet sammen som gjør det eller om det hovedsaklig er skjerfet. Bortsatt fra det synes jeg ikke det noe galt med det. Ville nok ha valget ett litt annerledes skjerf.

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Skjerfet er forøvrig også fra nøyaktig samme butikk hvor jeg kjøpte jakken, kanskje det er det som gjør det. :)

Skrevet

Den er pre-owned, brukt 2-3 ganger ifølge selgeren. Merker ikke at den er brukt så veldig.

Han regnet vel med en budkrig da..

Skrevet (endret)

Oi, 15 kroner? Det er en utrolig pris! Hvor kjøpte du den fra?

Hva er forresten de hvite flekkene? Flekker på kamera eller har genseren vært i kontakt med bomull?

Endret av DandyVers
Skrevet

Shit, gratulerer! Den ser jo kjempefin ut! Elsker cableknit <3

Thanks, har begynt å få sansen for cableknit i det siste sjæl!

DandyVers: Kjøpt fra en privat selger på ebay :) Flekkene er speilet ja.

Henrik: takk :) skal lurke mer jeg og, utrolig hvor mange bra kjøp man kan gjøre.

Skrevet

SML: litt usikker på om jeg likte kombinasjonen av crewneck og skjorte? I den grad det funker, så funker det vel bare siden du ikke har slips i tillegg.

Når jeg tenker etter, så er det vel v-neck hvis man har slips, og crewneck hvis man ikke har. :hmm:

Genseren ellers er uansett fin, og at det var et røverkjøp er jo sikkert. :)

Skrevet (endret)

SML: Synes det ser veldig bra ut. Liker kombinasjonen av skjorte og cableknit. Blir til å bruke cableknit selv i og med at den grønne jeg bestilte kom i dag :D

Endret av ertestuing
Skrevet

SML: litt usikker på om jeg likte kombinasjonen av crewneck og skjorte? I den grad det funker, så funker det vel bare siden du ikke har slips i tillegg.

Når jeg tenker etter, så er det vel v-neck hvis man har slips, og crewneck hvis man ikke har. :hmm:

Genseren ellers er uansett fin, og at det var et røverkjøp er jo sikkert. :)

Jeg bruker skjorte og crew-neck hele tiden, ser ikke problemet. Liker at man ikke må kneppe opp ørten knapper for at utringningen skal se fin ut med v-halsen.

Skrevet

Hvor får du slike idiotiske "regler" fra? Det er jo helt feil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...