Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker alle sammen :)

Buksene er nok litt lange, det samme med armene på cardiganen. Om jeg legger opp buksene og drar armene litt lenger opp, så skal det nok bli bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal man kneppe opp den nederste knappen på en cardigan? Gjelder det bare i denne sammenhengen eller er det vanlig å gjøre?

Skrevet

Fordi det i mange tilfeller er mye finere.

Ja, så det kunne se bedre ut uten å kneppe cardiganen i dette tilfellet, men det er altså ikke en "regel"?

Jeg får ta det til etterretning når det går i cardigan. :)

Skrevet

Det er oen cardigans som får en liten knekk/brett nederst hvis du har igjen knappen. Har noen jeg kan kjøre alt igjen, og noen som nederste må være åpen på

Skrevet

som gjør at dette blir min siste post på diskusjon.no på 2 uker

LIAR!

Men, synes det så bra ut jeg. :) likte T-skjortene. God sommerferie til deg også!

Skrevet

Shortsen er grei nok, men foretrekker de ensfarget. Syns det ble litt for stor kontrast mellom fargene, men kanskje det bare er bildet.

T-skjortene ser helt greie ut.

Skrevet

Fine shorts Hvorre!

Åpnet nettopp en WESC-butikk i Arendal, de kommer hver sommer, skal innom der og sjekke om de har noen som ligner. Butikken er bare om sommeren og det er alltid åpningssalg i en uke eller to, så kanskje jeg får kjøpt meg en.

Skrevet (endret)

Så ganske greit ut. Eneste det er å pirke på er at halsen til cardiganen ikke er helt optimal i forhold til snippene. Det hadde sett best ut slikt, bare for å ta et eksempel:

29013_Tie.jpg

Endret av Bunnskrap

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...