hvorre Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Pent, Henrik! Gleder meg til jeg får litt penger på bok igjen og. Da skal det shoppes!
The_Darkness Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Kjempekult innlegg, The_Darkness! Morsomt med en ny fremgangsmåte. Jeg ville brukt de sorte skoene på siste bilde på begge kveldene. Ingen av de to andre passet med blazer. Utover det synes jeg det var bra Takk for det Blir nok mest sannsynelig så jeg ender opp med de svarte skoene begge kveldene, hvis det ikke blir for hardt med svart mot grønnfargen. skal teste i morgen. Veldig fine antrekk The_Darkness. Hvor er jakken på bilde nr 1 fra? Takk! Jakken er fra Johnny Love, flere bilder finner du her. Flotte kjøp Henrik! Må si jeg digger bagen og belte
Paisley Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Meget pent Henrik, likte veldig godt baggen som jo er ypperlig på denne tiden av året. Frister å kjøpe en selv
Destu Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Fint, Henrik. Kan du skrive hvor mye dette kostet i NOK med og uten alt toll/mva-greiene?
Henrik C Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Takk alle sammen, er veldig fornøyd selv. Destu: Endte på litt over 200 USD med frakt og rabatt fra RalphLauren.com. Gidder ikke JetCarrier denne gang, så fikk tak i en fyr som mottar pakken, pakker den på nytt litt mindre og sender den til meg, så der gikk det 100 USD. Til sammen endte jeg vel med å bruke i overkant av 310 USD, noe jeg ikke kan klage på.
Vowels Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Henrik: Det du kjøpte var veldig pent, noe jeg synes blir litt kjedelig. Blir hakket for "seriøst" for min smak. Beltet falt godt i smak dog, noe jeg kunne brukt selv
fkm Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Henrik: Det du kjøpte var veldig pent, noe jeg synes blir litt kjedelig. Blir hakket for "seriøst" for min smak. Beltet falt godt i smak dog, noe jeg kunne brukt selv Kjedelig? I forhold til det du la ut i bildetråden er jo kjøpene til Henrik fyrverkeri.
Slim Charles Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Digger beltet, er på utkikk etter noe liknende selv.
henrik_s Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Henger meg på denne; har du en link til beltet? Endret 14. juni 2010 av henrik_s
Atald Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Svarte, det beltet har jeg nettopp bestilt selv. Håper ikke det blir noen overflod av det her.
KKake Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Henrik: Det du kjøpte var veldig pent, noe jeg synes blir litt kjedelig. Blir hakket for "seriøst" for min smak. Beltet falt godt i smak dog, noe jeg kunne brukt selv Kjedelig? I forhold til det du la ut i bildetråden er jo kjøpene til Henrik fyrverkeri. /facepalm OnT: Henrik: Pent, men ikke noe jeg kunne gått med.
Coa Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg er litt skeptisk til shorts sammen med blazer. Gir meg engelsk skoleuniform assosiasjoner. Blazer og shorts kræsjer litt. I hvilken anledning skal du bruke det? Endret 14. juni 2010 av Coa
thrice Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Har brukt det. Var avslutning med gutta før byen etter eksamen. Var så varmt i Kr.sand at bukse bare var å glemme. Også synes jeg det er mad fett, lizzm.
geil Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Bortsett fra sokkene likte jeg det ganske godt thrice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå