Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beige chinos nå? Jeg gleder meg til sommeren, men ingen ting fra sommergarderoben har blitt tatt opp enda. Sett bort i fra pique, som jeg bruker i gymmen.

 

Men hva skjer med passformen på klærne WASD? Det ser jo ikke ut som noe sitter! :p

Jeg vet, det så faktisk helt jævlig ut! :p Du får bare tro meg på at det så bedre du i virkeligheten.

Og angående at det var for tidlig, så er jeg selvfølgelig enig. Planen var bare nettopp og kjøre litt sommer i finværet nå, før regnet kommer.

Lenke til kommentar

Fylle den? Når den er full skal du jaggu være sterk for å orke å bære den :p

Her har jeg fylt den med:

4stk skolebøker

5stk skrivebøker

1stk 13" Mac m/etui og ladekable

1stk Mobil

1stk vannflaske à 0.5L

1stk penal

 

post-138897-1268924800,6147_thumb.jpg

post-138897-1268924815,3909_thumb.jpg

post-138897-1268924830,8235_thumb.jpg

 

Er den full? Tja, du får sikkert plass til litt mer, men da klarer du ikke bære den.

Vil bagen tåle så mye? Jeg tviler ikke et sekund. Ryggen min ryker før den gjør det.

Jeg planlegger å bruke den til og fra skolen (15min hver vei til fots). Den har litt egenvekt, uten tvil, men den blir ikke for tung om jeg har oppi det jeg vanligvis har med meg på skolen.

1 lærebok, 1-2 skrivebøker, penal og mac.

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Du holder til i Bergen du også? :p Null problem med paraply under reimene.

Det ble "Large" på meg.

 

Vet ikke hvordan det ble med frakt, toll og MVA. enda, da jeg ikke har fått regningen fra tollen. Baggen kostet 555$ + 25$ i frakt til ei jeg kjenner i New York + 75$ i frakt til norge. Hun skulle sette verdien til 150$ og sende som gift, men det klarte hun ikke. Presterte faktisk å sette verdien til 600$. :nei:

 

Fit-pic får du få en annen dag. Jeg trenger en dusj :p

Endret av dePt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...