Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

KongKake: Hadde ikke den svarte delen vært så blank, kunne jeg godt ha brukt den på joggeturer :)

Nå kommer jeg til å bruke min til hverdags da. Men jeg kjører ikke en såpass pen stil som dere uansett da. :p

 

 

Eeew, harpun coming your way... :sick:

Neida, den var helt ok den der. Du må slenge opp fitpics med planlagt antrekk når du får den, litt lettere å dømme slike jakker når de settes i en sammenheng ;)

Fitpic kommer nok ja. :) Er bare litt usikker på størrelsen da, for i følge sizecharten på siden der virker medium til å være i største laget for meg, mens Nike sin sizechart sier at den skal passe meg ganske så bra. Velger dog å stole på Nike selv jeg da. :p

 

KongKake = Helt OK. :)

 

Jaja, det er jo noe da. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generisk bandskjorte, ikke min smak. Militærstøvler kan se kule ut hvis du kjører punkstil, men da skal det faen meg være gjennomført.

 

KongKake: Den hadde sett enda bedre ut hvis det hvite partiet hadde vært litt mindre, jeg er nemlig ikke så tilhenger av hvite klær. Men for all del, kul jakke!

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Jepp, bandskjorter kan absolutt være kule, men akkurat den Metallica-skjorten er av den typen bandskjorter jeg ikke liker. Mange av eksemplene du kommer med er pene, spesielt den nederste (The Shins <3).

 

Jeg føler at både band og logo må være bra for at det i det hele tatt skal se bra ut på trykk. Det høres kanskje litt rart ut, menneh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...