Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte egentlig det meste, men jeg hater kombinasjonen svart og oransje over alt på jord...

Og jeg likte egentlig ikke spesielt godt den store M'en på cardiganen...

Skrevet

Hilfigergenseren er rød og blå, samme rød- og blåfargen som er i logoen til TH. Men ser at den elendige bildekvaliteten kan få det til å se ut som sort og oransje, ja. Enig i at det ikke ville vært en ypperlig fargekombo.

Skrevet

Henrik C: Første skjorten fra Acne virker litt døll mens skjorten fra Filippa K ser bra ut. (Har selv sett på akkurat den, hehe.)

Grei genser også...

Noburo: Beklager for å si det, men du ser litt forvokst ut i både frakken og skjorten, men buksen var bra.

The_Darkness: Mindre pen T-skjorte, ok cardigan.

MRØ: Digger kordbuksene, grei cardigan/v-hals og belte. Rugyen var OK.

Skrevet

Kjøpt på Retro i Trondheim.

Spetz: Fin skjorte det der, den kommer hvertfall til å holde deg god å varm disse kalde dagene. Men var ikke 1000,- litt mye? Denne skjorten burde være mulig å finne på salg.

Skrevet

Kjøpte den på en svindyr butikk. Hadde sikkert funnet den billigere en annen plass hvis jeg hadde lett litt før jeg kjøpte den, men det får så være.

Skrevet (endret)

Kul skjorte hvis det er en slik stil man kjører, men liker vel den litt mer preppy stilen på gutter.

Edit: Den kan vel egentlig funke som preppy også. Men ja, likte den :)

Endret av Pinup
Skrevet

Har handlet inn den nye skinnjakka h&m har fått inn også, så er ikke "jakkeløs" om den andre ikke faller i smak. Man må ta sjanser må man ikke? Er selv skeptisk til skoa og jakka da jeg normalt ikke kler meg i sterke farger, men interessant kan det bli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...