Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Utrolig mange helt random antrekk som har blitt postet mens jeg har vært på ferie, så jeg har tydeligvis ikke gått glipp av det helt store. Det meste så helt greit ut, men også en del mindre pent. Godt nyttår, og vi får håpe nivået tar seg opp et par hakk i 2010...

Kan du ikke utdype litt mer angående meningene dine? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig mange helt random antrekk som har blitt postet mens jeg har vært på ferie, så jeg har tydeligvis ikke gått glipp av det helt store. Det meste så helt greit ut, men også en del mindre pent. Godt nyttår, og vi får håpe nivået tar seg opp et par hakk i 2010...

Jo vagere kritikken er, jo mindre verdt den er.

Lenke til kommentar
Da har ikke du og jeg den samme oppfatningen av hva som ligger i begrepet eksklusiv. Men jeg er enig med deg at den ikke så billig ut, og hvertfall ikke sammenlignet med den du hadde på deg på nyttårsaften.

Jeg vil kalle den eksklusiv. Kanskje ikke i forhold til Chanel og Gucci, men for meg er den det.

Lenke til kommentar

Veldig standard t-skjorte ja, men siden jeg allikevel postet og var på RL.com tenkte jeg at det var greit å ta den med.

Ikke de mest spennende klærne, med unntak av jakken, men det er nå så.

Jakken er for bruk til snowboard og ski, og den ser bra ut med den grå snowboard-buksen jeg har. Kommer nok til å henge i skapet mesteparten av tiden, men når jeg først står på snowboard så kommer jeg til å bruke den. Og den var såpass billig at det ikke egentlig var noe å tvile på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Likte alt unntatt jakken, som jeg har problemer å bedømme pga bildet.

 

Hvordan er half-zipene fra RL i lengden og bredden? Vurderer å kjøpe de på salg på ralphlauren.com, men jeg har aldri prøvd en på meg.

 

(Er relativt høy, 190-195 cm...) og ganske tynn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...