Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker også beige chinos, men i mine øyne skal det faktisk mye til å for å ikke se ut som en IT-ansatt.

Tja, disse fra Tommy Hilfiger synes jeg er pene. (I fargen pebble, som jeg synes lignet litt på beige. Ikke aner jeg hva det er.) Sammen med en lys blå eller lys grønn pique om sommeren er drita fint.

Lenke til kommentar
Jeg liker også beige chinos, men i mine øyne skal det faktisk mye til å for å ikke se ut som en IT-ansatt.

 

... som gråter seg i søvn hver natt fordi barnebarna mobber og de moteriktige ungdommene i bedriften kaster hundelort på ham. Hans kone har gått fra ham, og grunnen? Lite spenstige benklær.

I lol'd

Lenke til kommentar

Nå er denne tråden ment for at brukere skal komme med sin mening om klærene som blir postet i bildetråden. Om min smak tilsier at et relativt anstendig antrekk blir forringet av fargene på buksene, så skriver jeg det. Det var ikke fullt så gale som dongeribukser med dressjakke, men ikke langt ifra. Folk må endelig være uenig.

 

Hverdagsantrekkene i 2009 (både postet på forumet og ute i gatene) var dessverre av ganske laber kvalitet, så det forklarer gjerne manglende ros. Selv om forumbrukerne (med et par hederlige unntak, noen klær seg svært godt) ligger et lite hakk over onepiece/grå joggebukse med strikk og (det som en gang var) hvite Lacoste-sko-bermen, er det også mange antrekk som er direkte utrivelig for øynene.

Lenke til kommentar

Utrolig mange helt random antrekk som har blitt postet mens jeg har vært på ferie, så jeg har tydeligvis ikke gått glipp av det helt store. Det meste så helt greit ut, men også en del mindre pent. Godt nyttår, og vi får håpe nivået tar seg opp et par hakk i 2010...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...