Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så kult ut til den buksen der...

Ikke noe jeg selv ville gått med, men det er jo en helt annen sak :p

Sånt liker man! Det er mye jeg ikke ville gått med, men det er viktig å likevel kunne gi ros for gjennomført stil.

Skrevet (endret)

Gnomiz: selve jakken så fin ut, men skriften og logoen er Harry Harrysen fra Harryland.

Endret av fkm
Skrevet

Skjønner hva du mener, personlig syns jeg ikke det var så ille, men ville egentlig ha en helt plain en.

Grunnen til at det ble denne var at jeg syns den så ganske bra ut i forhold til prisen.

Skrevet (endret)

Mye var jo litt å ta i, men det merket ødela jo litt da. Ellers var jo jakka fin. :) Pris og sted?

Endret av KongKake
Skrevet
Mye var jo litt å ta i, men det merket ødela jo litt da. Ellers var jo jakka fin. :) Pris og sted?

Koma i Hegdehaugsveien, den kostet vel 2200,-

Er forsovet enig med at plain er å foretrekke, men likte bare den veldig godt, det satt også bra på meg. Syns heller ikke prisen var gal.

Skrevet

Ganske pent bebeluv. Jeg er ikke kjempefan av argylemønster, men det funker greit. Jeg regner med at du hadde jakke over? Hvis ikke hadde jeg nok droppet skjerfet, for det er ikke pent uten ytterjakke på.

Skrevet

Så ganske bra ut bebeluv, men jeg er ikke helt fan av argylemønter jeg heller, synes også at skjerfet så litt kort ut til å gå med hvis du bare har det rundt halsen som på bildet.

Skrevet (endret)

Likte antrekket bebeluv, men er ikke så fan av argylemønster som nevnt 1000 ganger ovenfor :)

Fin pea-coat GnoMiz, men vet ikke helt om jeg likte den beige logoen på armen og brystet.

Liker det AnewZ!

Endret av SLars1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...