AT1S Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Liker det jeg ser fkm, men litt uheldig med slipsknuten? Det ser litt feil ut, spør du meg. Det kan jo ha noe å gjøre med at slipset er strikket, og at det stoffet kanskje ikke er så lett å knyte? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Synes knuten ble litt puslete til de vide skjortesnippene jeg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Fete sko, KongKake. Likte de godt jeg også, noe jeg også nevnte i den andre tråden! Kule sko, Kakemann! Eneste jeg ikke syntes var så pent var sålen, men kan hende det bedrer seg når de settes sammen med ett antrekk Nice to hear! Ser for meg at disse skoene vil funke bra til jeans, såvel som chinos. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Liker det jeg ser fkm, men litt uheldig med slipsknuten? Nei, på ingen måte. Mulig det ser litt rart ut på bildet, men er det noe jeg kan er det en four-in-hand EB_Veyron: En slipsknute skal akkurat fylle ut mellomrommet mellom starten på skjortesnippene, noe knuten gjør. Så en større knute hadde blitt helt galt. Alt for mange nordmenn driter seg ut med en enorm windsor. Det finnes ikke mye som er styggere enn det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Liker det jeg ser fkm, men litt uheldig med slipsknuten? Nei, på ingen måte. Mulig det ser litt rart ut på bildet, men er det noe jeg kan er det en four-in-hand EB_Veyron: En slipsknute skal akkurat fylle ut mellomrommet mellom starten på skjortesnippene, noe knuten gjør. Så en større knute hadde blitt helt galt. Alt for mange nordmenn driter seg ut med en enorm windsor. Det finnes ikke mye som er styggere enn det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Ang. slipsknuter - hvilke er verdt å kunne? Nå kan jeg four-in-hand og half windsor, noen flere som er "viktige" eller kommer jeg meg unna med de 2? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Pratt er vel grei å kunne. Som en mellomting mellom FiH og 0,5Windsor. Endret 14. mai 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Four-in-hand er vel den eneste som egentlig er verdt å kunne, ettersom den funker til det meste. Det skader selvfølgelig ikke å kunne halv windsor og pratt heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg syntes four-in-hand ser bedre ut en både windsor, half-windsor og pratt - så det er for meg den viktigste Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg kan vell bare halv, hel windsor og four in hand. Bytter mellom disse knutene, men det går mest i Fih, selv om windsor er jævlig lekker. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Jeg må nesten quote Ian Fleming her: "Bond mistrusted anyone who tied his tie with a Windsor Knot. It showed too much vanity. It was often the mark of a cad". Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Syntes hel Windsor er litt for vulgær, går som regel bare i FiH og halv Windsor en sjelden gang. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Kongkake, jeg ser at du har "knytt" beltet ditt feil. Slik skal det se ut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Fant ut det, så har fundert på hvordan jeg skulle ha det, og endelig fikk jeg svar. Takk. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Henrik C: Hvorfor kjøpe en PRL-hettegenser i stedet for en billig en på f.eks. H&M hvis det er et stygt plagg som bare skal brukes samme med russebuksen? Virker litt unødvendig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Fordi han fikk den til $25, rundt 155 norske. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2010 Som Atald sa, fikk den til $25, så det var ikke så mye å tenke på da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Xtra: Slipsknuten var rett og slett helt jævlig Måtte bare påpeke det selv om du var klar over det. Skjortekragen var heller ikke særlig pen. Vesten kunne nok godt vært litt mindre, og dressen kunne trengt en liten runde hos skredderen, men alt i alt ikke så verst! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Xtra: Ingen fan av slipsknuten jeg heller, og heller ikke selve slipset eller skjortekragen. Skjorteermene ser også for korte ut, og jakkeermene for lange Men alt i alt er det greit, bedre enn det meste jeg har sett i dag Hadde også vært fint med et lommetørkle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå