Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort ?


killthenavy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En jente spurte til meg ----vil du knulle med ham---- Jeg skulle si: NEEEIII! men plutselig dumme stygge munnen bare sa --Jaaa--- plus den gutten sto foran meg--- da visste jeg livet mitt var over -__-

Men heldigvis det var ingen som trodde på henne. :D Men forsatt den gutten smiler, ond smil :(

 

Men jeg løste den ved å ignorere ham

 

Den flaueste jeg har sagt

 

Det var svømme timen på skolen vår, og jeg tok en bade bh fra en jente uten å visste hvordan jeg gjorde det midt på svømme time. dummeste jeg gjort -___________-

 

jeg bare ønsker å gå tilbake og forandre det, hmmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

stakk av fra politiet med cross sykkel, mistet føreretten i 1år å 3måneder pluss 36timer samfunnstraff!

 

Hvorfor stakk du?

fordi det er ulovlig å kjøre cross untatt på bane eller privat eiendom.

 

Så din rasjonelle forklaring i hodet var at straffen for å bli tatt med en crosser på offentlig vei var større enn å stikke fra politiet?

 

Noe som ikke stemmer med svaret ditt, eller så var du rett og slett meget uvitende :closedeyes:

Endret av vlc
Lenke til kommentar

stakk av fra politiet med cross sykkel, mistet føreretten i 1år å 3måneder pluss 36timer samfunnstraff!

 

Hvorfor stakk du?

fordi det er ulovlig å kjøre cross untatt på bane eller privat eiendom.

 

Så din rasjonelle forklaring i hodet var at straffen for å bli tatt med en crosser på offentlig vei var større enn å stikke fra politiet?

 

Noe som ikke stemmer med svaret ditt, eller så var du rett og slett meget uvitende :closedeyes:

selfølgelig er straffen på å stikke av større, men du har adrealinstrøkk nok til å tro at du kommer deg unna. Sjansen for å komme seg unna er rimlig stor, spesielt hvis du kjører i kjente trakter.

Lenke til kommentar

stakk av fra politiet med cross sykkel, mistet føreretten i 1år å 3måneder pluss 36timer samfunnstraff!

 

Hvorfor stakk du?

fordi det er ulovlig å kjøre cross untatt på bane eller privat eiendom.

 

Så din rasjonelle forklaring i hodet var at straffen for å bli tatt med en crosser på offentlig vei var større enn å stikke fra politiet?

 

Noe som ikke stemmer med svaret ditt, eller så var du rett og slett meget uvitende :closedeyes:

selfølgelig er straffen på å stikke av større, men du har adrealinstrøkk nok til å tro at du kommer deg unna. Sjansen for å komme seg unna er rimlig stor, spesielt hvis du kjører i kjente trakter.

Alltså, jeg stakk av fordi det uansett hvordan man blir stoppet så mister man førerkortet for bil mm i 6måneder, men det var selfølgelig en vanskelig sak. Så da dummet jeg meg ut noe jevlig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dummeste jeg har gjrot var vel å ikke tyde hinta til noen jenter..... skulle ønske kunne dratt tilbake i tid og bare ordna det liksm.

 

Også da jeg var på et kjøpecenter med flere etasjer. Jeg stod på toppen og mistet isen min ned i hodet på en mann. Var bare å komme seg vekk så fort som mulig.... fikk litt dårlig samvittighet, men var litt liten og ble veldig redd husker jeg....

 

Flaueste husker jeg ikke, siden gjør flaue ting stadig vekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dummeste jeg har gjort er å kjøre bil i påvirket tilstand. Både av alkohol og hasj.

 

Hvordan havnet jeg i situasjonen? Meg og 2 kompiser syns det hadde vært utrolig gøy å stjele en bil etter alt for mye alkohol. Vi tok den første bilen vi fant å etter en liten utforkjøring fikk vi politiet etter oss. Bilen var fortsatt kjørbar. Politiet la ut spikermater som vi kjørte over, turen var dermed over etter 1 km kjøring da vi kjørte på felgen. Vi traff en fortauskant å taket ut på et jorde. Løp som faen, dårlig samvittighet for dette da en kompis satt fast i bilen. Purken slapp hunder på oss, vi ble pågrepet å satt på glattcelle.

 

Dette skjedde da jeg var 16 så jeg fikk 1 års utsettelse på lappen + at vi måtte betale forsikringsselskapet for bilen vi vraket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dummeste jeg har gjort er å kjøre bil i påvirket tilstand. Både av alkohol og hasj.

 

Hvordan havnet jeg i situasjonen? Meg og 2 kompiser syns det hadde vært utrolig gøy å stjele en bil etter alt for mye alkohol. Vi tok den første bilen vi fant å etter en liten utforkjøring fikk vi politiet etter oss. Bilen var fortsatt kjørbar. Politiet la ut spikermater som vi kjørte over, turen var dermed over etter 1 km kjøring da vi kjørte på felgen. Vi traff en fortauskant å taket ut på et jorde. Løp som faen, dårlig samvittighet for dette da en kompis satt fast i bilen. Purken slapp hunder på oss, vi ble pågrepet å satt på glattcelle.

 

Dette skjedde da jeg var 16 så jeg fikk 1 års utsettelse på lappen + at vi måtte betale forsikringsselskapet for bilen vi vraket.

 

Av en eller anen grunn virker dette faktisk litt fristende. Er selv 16 og har hodet full av faenskap, men det nok tanken på framtiden som holder meg tilbake. Det er kanskje noe du angrer på nå... men du har ihvertfall en historie å fortelle ;)

Lenke til kommentar

Av en eller anen grunn virker dette faktisk litt fristende. Er selv 16 og har hodet full av faenskap, men det nok tanken på framtiden som holder meg tilbake. Det er kanskje noe du angrer på nå... men du har ihvertfall en historie å fortelle ;)

Fikk ingen store konsekvenser bortsett fra at jeg måtte ta lappen på bil som 19 åring i stedet ;) Ville ikke gjort det igjen i dag, men var morsomt der og da. Så hold deg på matta når du drikker :) Ser tilbake på hendelsen som 20 åring i dag å ler. Har fortsatt god kontakt med kompisene som var med på det. Vi har tross alt kjent hverandre siden barnehagen :)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En jente spurte til meg ----vil du knulle med ham---- Jeg skulle si: NEEEIII! men plutselig dumme stygge munnen bare sa --Jaaa--- plus den gutten sto foran meg--- da visste jeg livet mitt var over -__-

 

Sier selv feil hele tiden, eller i det minste ganske ofte, spesielt om jeg er nervøs. Blander ja nei, venstre høyre osv. Tenker på to setninger og ender opp med å se en rar mix av begge, eller blander settingen jeg skulle si med settingen personen før meg sa. Pleier enten å rette på det om jeg oppdager det eller forklare hva jeg mente om noen tar det opp senere. Heldig vis så er det færre nå som jeg er voksen som henger seg opp i slike feil. Når jeg var yngre var det noen som pirka en del på det når jeg dreit meg ut slikt.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Sier selv feil hele tiden, eller i det minste ganske ofte, spesielt om jeg er nervøs. Blander ja nei, venstre høyre osv. Tenker på to setninger og ender opp med å se en rar mix av begge, eller blander settingen jeg skulle si med settingen personen før meg sa. Pleier enten å rette på det om jeg oppdager det eller forklare hva jeg mente om noen tar det opp senere. Heldig vis så er det færre nå som jeg er voksen som henger seg opp i slike feil. Når jeg var yngre var det noen som pirka en del på det når jeg dreit meg ut slikt.

 

En fyr jeg kjenner gjør også det og var derfor veldig nervøs før han skulle ta førerprøven. Han løste det ved å skrive "høyre" og "venstre" med tusj på hendene sine, slik at han ikke trengte å tenke på det mens han kjørte.

 

Det dummeste jeg har gjort er ikke så lett å si. Jeg har sløst bort en del penger på tull og sagt ting jeg har angret på etterpå, men det gjør vel alle av og til. Det tilfellet jeg har følt meg dummest, var nok da jeg var på vei ut fra treningssenteret, snudde meg og sa "ha det" til resepsjonisten, ei veldig søt jente, og gikk deretter på døra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det å "ikke tyde hint til jenter" går igjen, ser det ut som. Det kjenner jeg veldig godt selv.. Begynner å bli noen "the one that got away" etterhvert. Man kan alltid være etterpåklok. :)

 

Det flaueste jeg har gjort er nok i starten av studiene, hvor en kompis satt i en lesesal, og jeg kikket inn. Hele den ene veggen var av glass, og det var så høyt under taket at selve salen strakk seg over to etasjer. Man kunne derfor stå på andre siden av glasset, en etasje opp, og kikke ned på alle som satt der - og de kunne se en selv der oppe.. som om man var på utstilling.

 

Jeg så kompisen min midt i en fylt lesesal, og uten å tenke over det, trakk jeg buksa ned, moonet, og satt rompeballene på glasset. Kompisen reagerte med 'facepalm', resten av publikum fikk veldig store øyne.. Det ble merker på glasset etter min rompe, som alle kunne se når solen stod riktig (vaskedamene vasket ikke glasset - det pleide ikke være nødvendig).

 

Jeg var i laaaang tid kjent som "han med rompa" blant kollegene mine..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...