Gå til innhold

Trenger hjelp til å Decompile og endre en Exe fil!


Anbefalte innlegg

Det filen gjør er å stjele arma 2 cd key.når filen launcher stjeler den keyen og sender den på mail til skaperen, om noen kan omprogramere dette til å sende til min mail hadde det vært hyggelig. tar sikkert ikke mere en 20-30min for de som har peiling på emnet.

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det filen gjør er å stjele arma 2 cd key.når filen launcher stjeler den keyen og sender den på mail til skaperen, om noen kan omprogramere dette til å sende til min mail hadde det vært hyggelig. tar sikkert ikke mere en 20-30min for de som har peiling på emnet.

 

 

Gjør det sjæl.

Case closed

 

PS. Dette er vel også i strid med retningslinjene på formumet?

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Selvom det har seg slik at vi tillater diskusjon og hjelp til bruk av ulovlige filer (da ytringsfrihet står i fokus og det i utgangspunktet ikke er ulovlig å diskutere noe som er ulovlig), ser jeg meg likevel nødt til å stenge denne tråden.

Begrunnelse: Direkte linking til ulovlig materiale er i strid med retningslinjene, og det samme gjelder å laste opp filer til forumet (gjelder også PM) som er av ulovlig karakter. Jeg ser det vanskelig å få til en overføring av en slik fil uten å bryte retningslinjene, og velger derfor å stenge denne tråden.


Reaksjoner tas på PM.


Mvh. r2d290
-Moderator Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...