Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoen er ikke så ille som folk her skal ha det til, dessuten bad han ikke om tilbakemelding på skoen. Men om lukt, så respekt det...

Håper at det funker ;)

Skrevet

Tips til å holde sko luktfrie: Ta en sokk uten hull å fyll den med kattesand og legg den i skoene når du ikke bruker dem.

Kattesanden vil da trekke til seg det meste av lukt og fuktighet

Skrevet

Eller så kan du kjøpe lester til å ha i skoene når de ikke er i bruk. Helst i sedertre, for det trekker til seg fuktighet best, men så lenge de er av tre funker det greit. Jeg bruker det i mine sko, og det fungerer bra. Skoene holder formen bedre også.

Skrevet (endret)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i bukser som festes slik? Jeg er ikke så altfor glad i belter. Denne er dog skreddersydd.

16t1jp.jpg

Endret av thrice
Skrevet

Spør også kjapt om noen har noen gode skobutikker på nett? Eneste jeg vet er Brandos (norsk) og ellers har asos en del fine sko (men det ene paret jeg vil ha kommer på nesten 3000 noe som er litt over det jeg har tenkt til å bruke på vintersko :( )

Skrevet

Hva er forskjellen på loose-fit og regular-fit? Og loose-fit og baggy-fit? Prøvde en Big Bengt-bukse (loose-fit) fra Nudie og så for meg at det var noe ála baggy-fit, men, merket knapt noe forskjell fra en regular bukse.

Skrevet (endret)

Loose fit er vel litt løst.

Regular fit er vel det vanlige. Men tror ikke det er så stor forskjell mellom loose og regular.

Baggy fit er vel ganske loose, og at hele buksa er stor.

Repeterte vel nesten deg jeg nå :p

Endret av Vertical^
Skrevet (endret)

Vil vel tro at loose-fit busker, check that: bukser, er litt løsere i passformen enn det regular-fit er, kanskje med hovedvekt på beina? Baggy-fit vil jeg vel tro sier noe om at hele skiten, inklusive livet er stort...

Endret av Hvorre™

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...