Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen er best å tørke et plagg? Legge den på gulvet eller henge den opp i en kleshenger eller noe? Tenker på plagg som skal håndvaskes..

Skrevet
Åssen er best å tørke et plagg? Legge den på gulvet eller henge den opp i en kleshenger eller noe? Tenker på plagg som skal håndvaskes..

legg den rett ut på et bord elns med noen håndklær under

Skrevet

Prøver å spørre her isteden jeg :) lite svar i den "massive" skotråden

er ute etter vintersko ikke noe form for store boots med mye rart på, og må fås i str rundt 39-40 da jeg ikke har altfor store ben :)

Prisen er ikke veldig vesentlig, men trenger jo ikke være ran ;)

Skrevet

Fikk kjøpt meg to Jeans-bukser fra Branstad idag, og det var ikke G-star selfølgelig. Var fornøyd med kjøpet må jeg si :)

Kan komme med bilde i bildetråden imorgen om det er ønskelig.

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg losjakke eller frakk. Er losjakke noe man kan ha utenpå en dress, eller burde jeg da heller gå for en frakk?

Skrevet

Kan vel kalles for en skjorte, men kan vel også kalles en hettegenser med knapper istedenfor glidelås. Uansett så likte jeg ikke den skjorta/genseren :)

Om du skal ha deg skjorte anbefaler jeg deg Pasquie, absolutt en konge skjorte.

Skrevet

Ser du virkelig ikke at det er en flannelskjorte?

Men for all del, kjøp den og ha den under dressjakken (fra komfirmasjonen) og kombiner det med hullete bootcut jeans og skatesko.

Skrevet
Ser du virkelig ikke at det er en flannelskjorte?

Men for all del, kjøp den og ha den under dressjakken (fra komfirmasjonen) og kombiner det med hullete bootcut jeans og skatesko.

Kunne jeg lånt sølvskoene dine til den nye looken, de matcher jo konfirmasjonsdressen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...