Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefales å holde seg så langt unna ølteltet som mulig. Er rimelig flau steming der inne, folk står oppreist på bordene mens de synger pinlige allsanger. Er som en blanding av afterski og charterfeber. Konserten nede på Betong var ålreit heldigvis.

 

Det er vel det Oktoberfest handler om, og ikke en god roman, sigar, chesterfield og et glass portvin?

Ser ikke helt vitsen med å dra på et slikt arrangement om du syns det er flaut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er vel det Oktoberfest handler om, og ikke en god roman, sigar, chesterfield og et glass portvin?

Ser ikke helt vitsen med å dra på et slikt arrangement om du syns det er flaut.

Tja, du har kanskje rett. Jeg dro hovedsakelig pga konserten som startet senere på kvelden. Hadde regnet med det ble endel tyske sanger osv, men etter hva jeg husker ble det spilt mest Plumbo og ymse technolåter.

 

Triks og tips mot rødvinsflekker? Har klart å søle på en skjorte.

Lenke til kommentar

Noen som vet om nettbutikker som shipper til Norge hvor de Selger Woolrich Parka til en grei pris? Eller må man punge ut 6500,- for en slik jakke?

EDIT: Kan jo eventuelt bruke JetCarrier og bestille fra Whoolrich sin side.

Endret av MST
Lenke til kommentar

Trenger et mørkebrunt belte som ikke koster mer en 50 pund, er i London nå, så hvis noen vet om noen butikker eller netbutikker ofc, så hadde det vært behjelpelig.

 

Jeg kjøpte et på GAP for noen dager siden. Husker ikke prisen, men det var ikke dyrt.

 

Angående parkas, jeg fant en som faktisk så bra ut fra Surface to Air. Jeg kjenner ikke til merket da, så veit ikke noe om kvalitet.

http://www.surfacetoair.com/store/?pg=product&product_id=16357

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...