Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det lages mye fake av Paul Smith? Fant noen mansjettknapper fra en engelsk selger. Han hadde 100% positive tilbakemeldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er venstrehendt, men liker likevel kun å ha klokken på venstre hånd, det er det som faller meg naturlig. Egentlig er det relativt spesielt for meg. Ellers er jeg ganske ekstrem venstrehendt og kommer ikke på en eneste ting jeg naturlig gjør best med høyre hånd. Merker dette spesielt godt når jeg spiser. Jeg plasserer alltid gaffel og kniv i feil hånd naturlig, men når jeg skal begynne å jobbe med maten, må jeg bytte, siden jeg er opplært med å bruke kniv og gaffel på samme måte som høyrehendte.

Ja, det finnes sikkert tusenvis av folk som liker å ha den på venstrehånden selv om de er venstrehendt. Det forandrer fortsatt ikke det faktum at klokken er laget med den hensikt at man har den på venstre hånd, slik at man kan stille den med høyre. :)

Skrevet

Litt desperat. Prøve meg i solbrille tråden, men har ikke vært aktivitet der siden 11. mai. Noen som vet hva slags briller, typen på bildet har på seg? :)

Takk på forhånd!

post-197831-0-50813300-1305403771_thumb.png

Skrevet

Finnes det butikker i Oslo som selger Abercrombie & Fitch skjorter? En vikar på skolen, hadde en svært A & F ruteter skjorte, som jeg er keen på. Hvor mye koster en slik skjorte?

Takk på forhånd :)

Skrevet (endret)

Herregud hvor mye stygt det er i den Jean Paul "preppy" konkurransen.

her

Preppy og preppy fru blom. Tror 99% der aldri har hørt ordet engang.

Edit: The Fashionista deltar selvfølgelig :p

Endret av lokeland
Skrevet

Ja, altså, jeg aner ikke noe om A&F og JC egentlig, har bare sett at de selger det og aldri sett noe nærmere på det. Har ikke noe særlig sansen for A&F uansett så. :p

Skrevet

JC selger A&F.

Har kun sett De selge A&F gensere. I tillegg går det rykter om at varene, er fake. Tvilsomt.

Tviler på at noen gidder å lage (gode) falske kopier av plagg fra et merke som allerede er billig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...