Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Men har antrekket mye å si for selvtilliten til konfirmantene?"

Hvem bryr seg, de er 12 år gammel. De får selvtillit med hår på ballene og bass i stemmen, ikke en stygg, rutete dress de garantert angrer på.

Det virker som alle stylister og frisører er opptatt av å "rocke" til stilen - du vil ikke klippe deg litt sånn "rocka"?

Endret av Dorian Gray
Skrevet

Fy faen, jeg hater virkelig den gullbelagte traktoren. Betale 10.000,- for en dress som har dårligere kvalitet enn Dressmans.

Skrevet

Har fått tak i sløyfe til 17. mai nå, fra The Cordial Churchman. Tenkte den skulle brukes på 17. mai, men det krever jo at jeg klarer å knytte den. Ser så mye lettere ut på videoene enn det er på ekte :p

Skrevet

Har fått tak i sløyfe til 17. mai nå, fra The Cordial Churchman. Tenkte den skulle brukes på 17. mai, men det krever jo at jeg klarer å knytte den. Ser så mye lettere ut på videoene enn det er på ekte :p

Nå kommer du til å få deng av fkm, du kan da ikke gå med sløyfe på 17mai ;)

Skrevet

Eneste fkm har skrevet er at han liker slips bedre enn sløyfa, og at det vil i 99% av tilfellene se bedre ut...

Skrevet

Ville heller tatt en vanlig blazer og dradd opp armene. Virker rart med ferdigbrettet. That said, det ser jo ikke gale ut. Sannsynligheten for at noen andre enn de her inne synes det er "lite pent" er ganske lav.

Skrevet (endret)

Eksempler:

Uno

Dos

Tres

Fire

Boken er mer grafisk, og den er god lenger (jeg synes filmen dabber litt av mot slutten), men den handler mye mer om grafisk vold og sex og ikke like mye som Batemans indre konflikter. Den er, som filmen, best i starten.

Endret av Dorian Gray

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...