Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker toget stoppet på Klepp en gang, og da så jeg 3-4 stk som ble kjørt til togstasjonen i en lastebil. Forundrer meg ikke at de kommer med klær som fjortenåringene brukte for 5 år siden.

Skrevet

Biggup Klepp! :p Klepp ruler.

Han Mads er lillebroren til en jeg gikk i klasse med hele barne- og ungdomsskolen. Han var omtrent like ustyrlig da jeg kjente til ham som det virker som han er nå.

Skrevet

Noen som har solgt og sendt jeans i posten, og vet hvordan man sender den billigst mulig, til hvilken fraktpris?

Skrevet

Da blir det vel en av de eskene som de selger, som gjerne er større enn det jeg har behov for.

Skrevet (endret)

Ikke nødvendigvis, ene gangen jeg sendte en toalettmappe (full av diverse greier) ba de meg om å stappe den ned i en stor "konvolutt". Betalte nesten ingenting.

Endret av Vowels
Skrevet

Mulig du har rett, jeg tenkte at Posten er profittmaksimerende :p

Fant noe som jeg tror er en tastatur-eske som passet ganske bra, det blir kanskje billigste alternativ.

Skrevet

Bukse passer sikkert inn i en smartpost-konvolutt, en av de større. Enten det eller en egenemballert norgespakke som blir billigst. Forutsatt at det er innenlands da. :p

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Lillebroren min. Jesu. Trodde snittet på alderen var høyere enn som så her i tråden. :roll:

Skrevet

2stk er relativt lite da, om man snakker om noe snitt. Men ja, snittet her inne er ikke mye over 20, om det i det hele tatt er over 20 :tease:

Skrevet

2stk er relativt lite da, om man snakker om noe snitt. Men ja, snittet her inne er ikke mye over 20, om det i det hele tatt er over 20 :tease:

Make that 3.

Skrevet

Vet, vi er vel hvertfall 5stk her som skal til Stavanger tenker jeg :p Ville bare påpeke at det var litt tidlig for han å konkludere med det så tidlig, hehe.

Skrevet

Lillebroren min. Jesu. Trodde snittet på alderen var høyere enn som så her i tråden. :roll:

Jeg ser ikke helt problemet :shrug:

Jeg skal til Stavanger. Kjøpte billett i dag, og drar nedover om noen timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...