Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som å gå i en liten nattklubb. Trangt, svett og høy musikk. Ikke helt de forholdene jeg vil ha når jeg kjøper klær :p

• Liker 1
Skrevet

Er det mulig å finne fine pensko i butikk i Tr.heim? En kamerat er passe desp, og finner intet annet enn drittsko med firkantet tå.

Gunnar Ree i Søndre gt burde ha noe som fungerer.

Skrevet

Angående A&F, så fortstår jeg ikke hypen i det hele tatt. Stygge klär der du betaler klart mest for merket, som er dusjet ned i deres egen parfyme, og attpåtil må du ikke bare stå en time i kö for å betale; du må det samme for i det hele tatt å komme inn i butikken! Snodig konsept, som jeg mener det er litt merkelig at har tatt så voldsomt av...

Skrevet

Jeg fryser som en tulling i det siste. Ser at noen av dere har kjøpt Fjällräven sine parkaer, men finner ikke noen butikker som har inne størrelsen jeg trenger - Fjallraven sin kodiak i størrelse S blir for stort, må vel ha XXS eller XS for at det ikke skal se helt idiot ut. Noen parkaser å anbefale til en som er 170 cm høy og relativt liten? Eventuelt nettbutikker hvor de selger Fjallraven i størrelse xxs/xs uten at det blir kostende over fire-fem tusen?

Har sett på denne, men er vel mest sannsynlig fake og da ikke det beste til en forfryst liten kar.

Skrevet

Er det mulig å finne fine pensko i butikk i Tr.heim? En kamerat er passe desp, og finner intet annet enn drittsko med firkantet tå.

Kleins

Skrevet (endret)

Skjorten så slik ut forøvrig

post-197831-0-73131800-1290868557_thumb.png post-197831-0-29844700-1290868569_thumb.png

Hva er det egentlig som skiller denne fra andre skjorter i den fargen? Den kontrasten skal jo egentlig ikke synes om man bruker den riktig. Eller oppkneppet så synes den, men pent? Egentlig ikke.

For å svare på spørsmålet. Regner med Zara eller H&M har noe lignende.

Endret av Bebeluv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...