Coa Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Er det en spesiell dag høstkolleksjonene kommer i butikkene, eller kommer de litt etter litt? Nå som jeg har penger hadde det vært greit å få kjøpt klær til høst/vinter, men om ikke alle klærne har kommet inn er det vel ikke vits.
fkm Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 lokeland: Den brune vesken var utrolig fin. Den er fake, kløne.
Babyloner Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 noen som vet om en fin nettbutikk som selger boss sko?
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 lokeland: Den brune vesken var utrolig fin. Den er fake, kløne. Har du virkelig så liten kuk at du ikke kan synes noe er fint om det ikke er håndsydd i paris og har minst 4 siffer på prislappen? JEG og 90% av alle andre som kommer til å se den vesken kommer ikke til å se at den er fake uansett.
Henrik C Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Men de 10% som ser det kommer til å riste på hodet og tenke at den personen som har kjøpt det er en idiot. Forøvrig er det ikke fryktelig vanskelig å se noe som er fake, du trenger bare å vite hva du skal se etter. Finnes flere guider for blant annet Louis Vuitton og Burberry, spesielt rettet mot vesker, med en enkel "oppskrift" for å se om det er fake eller ikke.
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) Men jeg syns ikke man skal si at den ikke er pen, bare fordi den er fake. Da virker man usikker . Estetisk er den vel ganske lik den ordentlige? Endret 11. august 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk
Henrik C Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Estetisk er den vel ganske lik den ordentlige? Det er forskjellen på originalen og de som er fake. Jada, de ligner, men det er de små detaljene og ikke minst kvaliteten du betaler for - i tillegg til at du slipper å støtte organisert kriminalitet, naturligvis.
lokeland Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) Steffengd: Det er da ingen som sa den var stygg. Men det er som Henrik sier; du betaler for kvaliteten og detaljene. Og ikke minst arbeidet som ligger bak. Valg av materiale, slitasjetesting, design, håndverk osv. Har du ikke råd til en Birkin eller en Louis Vuitton veske er det mye bedre å la være å kjøpe falske kopier, for når du først blir avslørt blir det nok en ganske klam stemning. Det handler ikke om status eller penger for alle heller. For noen handler det om lekkert design og godt håndtverk, på samme måte som andre folk ser på malerier, biler etc. Men angående falske kopier; la oss ta et eksempel: Synes du det er OK at folk blir lurt til å tro at PRL piqueter til 2-300kr er ekte vare (da skal du dog ha lite peiling), og forventer den kvaliteten PRL piquetene er så kjent for og ender opp med et tynt, dårlig stoff og sømmer som sliter seg etter 3 dagers bruk? Endret 11. august 2010 av lokeland
fkm Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 lokeland: Den brune vesken var utrolig fin. Den er fake, kløne. Har du virkelig så liten kuk at du ikke kan synes noe er fint om det ikke er håndsydd i paris og har minst 4 siffer på prislappen? JEG og 90% av alle andre som kommer til å se den vesken kommer ikke til å se at den er fake uansett. Neida, men jeg er tilhenger av å holde seg på rett side av loven, og jeg liker heller ikke å støtte kriminelle nettverk som driver med narkotika, trafficking og annet snacks ved siden av forfalskningsvirksomheten sin. Størrelsen på kjønnsorganet mitt har derimot ikke noe med saken å gjøre. 2
KKake Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg deler din mening hva fakes angår fkm, men likevel dårlig av deg å kalle noen som synes at veska var fin for en kløne.
nybb Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Du kjenner da vel fkm KongKake? Umulig å få noe hyggelig ut av ham. (Sorry, klarte ikke dy meg)
Kavinsky Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Litt morsomt å se hvor "såret" folk blir Det er et diskusjonsforum med random folk på nett
Nash Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) Man skal være snill og grei ifølge nettiketten Endret 11. august 2010 av Nash
nybb Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Litt morsomt å se hvor "såret" folk blir Det er et diskusjonsforum med random folk på nett Jeg blir aldri såret jeg. Jeg bare argumenterer mot kompisen din som aldri klarer å oppføre seg ordentlig her inne.
thrice Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Jeg blir aldri såret jeg. Jeg bare argumenterer mot kompisen din som aldri klarer å oppføre seg ordentlig her inne. Det går an å trykke på ignorer bruker. Så slipper du deg å legge deg oppi det fkm sier hele tiden.
nybb Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Det gjør ham ikke hyggeligere, for å si det sånn. Begynner å lure på om han troller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå