Swafty Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Beige chinos og navy overdel og sko er fine farger sammen. Unngå svart med beige Navy chinos passer fint med hvite og røde eller lyseblå overdeler f.eks mørke jeans passer til det meste rød chinos er fint til svart, hvit, navy f.eks hvit chinos passer og til mye bare noen raske forslag her
fkm Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Det finnes ingen fasit på hva som ser bra ut. Men er du interessert i generelle fargetips finnes det i store mengder rundt på nettet. Et greit utgangspunkt er å følge en fargesirkel, som du sikkert har lært om på barneskolen. Står litt om det her. Bare ikke heng deg for mye opp i regler, da blir det fort kjedelig.
Swafty Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 grått og rødt er også fine farger sammen kom på masse nå jeg skrev bare fort.. som fkm sa finnes det ingen fasit
Coa Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Man kan ikke ha en fasit på hva som passer sammen, rett og slett fordi dette er noe som er individuelt. Noen vil bruke t-skjorter under en cardigans, mens andre sverger til skjorter. Greit nok, det finnes en form for "fasit" på farger som ikke passer sammen, men til syvende og sist er det opp til enhver hva man synes ser bra ut. Du kan ikke gå etter en mal noen fra et forum, eller hvem som helst for den saks skyld, har satt opp til deg. Du har vel en egen mening om klær og stil? Selvfølgelig hører man på tips og råd om hva andre synes, men man kan ikke alltid følge blindt det andre forteller deg å gå i. Dessuten ville den listen der blitt evig lang, fordi det finnes så mange plagg, så mange farger, og så mye å kombinere det med. I tilegg spiller personelig oppfattning inn, noe som betyr at du trolig ville fått like mange lister som svar.
lokeland Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Skulle likt å se noen i disse fargekombinasjonene: http://www.colourlovers.com/palette/1224561/summer_of_love http://www.colourlovers.com/palette/1224559/Idea_1 http://www.colourlovers.com/palette/1224549/this_fog_here... fkm: "Fargelæra" fra barneskolen er ikke mye å skryte av, så anbefaler de fleste som ikke vet noe om farger å lese seg litt opp på det. Husker jeg hadde et helt kapittel med fargelære + prøve på skolen. Yeij.
fkm Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 fkm: "Fargelæra" fra barneskolen er ikke mye å skryte av, så anbefaler de fleste som ikke vet noe om farger å lese seg litt opp på det. Husker jeg hadde et helt kapittel med fargelære + prøve på skolen. Yeij. Det er jeg klar over, men for noen som aldri har tenkt på fargekombinasjoner før er det et veldig trygt utgangspunkt. Det ble også forklart såpass enkelt på siden jeg linket til at alle skjønner det.
Paisley Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 I og med at dette også er velværecaféen, noen som kan si hvordan jeg raskest mulig kan bli kvitt solbrenthet, posisjonert på hodebunnen grunnet et par hakk etter gårsdagens skinnings. Klær noe inn i helvete, noen kremer som hjelper? Body lotion i håret?
lokeland Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Noen som har noen gode tips til en enkel og billig canvas tote? Nettbutikk eller vanlig butikk.
thrice Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 thrice leker overlegen. Beklager, så det ikke, og var på vei ut for å spise. Tusen takk
AT1S Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Vi må ta en tur på Norwegian Outlet. Ser at det er en del fristende der, HH blant annet.
tjotr Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Skulle akkurat til å "snakke" om det samme. Så det sikkert på sommeråpent du også. Noen som har vært der, eller andre outleter? Selv var jeg på Quality Outlet utenfor stockholm i fjor sommer - bra utvalg, og priser en kan glise bredt av
nybb Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Skulle akkurat til å "snakke" om det samme. Så det sikkert på sommeråpent du også. Noen som har vært der, eller andre outleter? Selv var jeg på Quality Outlet utenfor stockholm i fjor sommer - bra utvalg, og priser en kan glise bredt av Quality outlet var en drøm! Der snakker vi 75% avslag på skjorter til 1000-lappen! Skulle tatt oss dit en tur til vi tjotr, men noen tusen i lomma
robbsi Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Skulle akkurat til å "snakke" om det samme. Så det sikkert på sommeråpent du også. Noen som har vært der, eller andre outleter? Selv var jeg på Quality Outlet utenfor stockholm i fjor sommer - bra utvalg, og priser en kan glise bredt av Quality outlet var en drøm! Der snakker vi 75% avslag på skjorter til 1000-lappen! Skulle tatt oss dit en tur til vi tjotr, men noen tusen i lomma Meg da?
lokeland Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 (endret) http://minmote.no/index.php/video/?id=31099&category=54 - Hva er det verste du har sett så langt? - Onepiece Hu skulle dog tatt seg en titt i speilet selv. thrice: Værsågod! Endret 1. juli 2010 av lokeland
nybb Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Skulle akkurat til å "snakke" om det samme. Så det sikkert på sommeråpent du også. Noen som har vært der, eller andre outleter? Selv var jeg på Quality Outlet utenfor stockholm i fjor sommer - bra utvalg, og priser en kan glise bredt av Quality outlet var en drøm! Der snakker vi 75% avslag på skjorter til 1000-lappen! Skulle tatt oss dit en tur til vi tjotr, men noen tusen i lomma Meg da? Klart det robbsi
Coa Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Etter å ha sett nesten hele sesesong 1 med Mad Men, har jeg forferdelig lyst på en dress. Ver veldig mye pent der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå