thrice Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Etter den shorts comboen så er det GQ > thrice Neida, liker selv å la sokkene skille litt ut, selv om jeg enda ikke har prøvd det. Da jeg er redd sokkene kan skrike litt for mye. Brukte et par lilla med striper fra Happy Socks(I know) som jeg kjøpte på Volt. Kombinerte med de mørkebrune skoene mine og et par grå bomullsbukser. Fikk litt skryt og litt rare blikk. Sånn det skal være. Endret 14. juni 2010 av thrice
AnewZ Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har også brukt noen sokker fra happy socks sammen med grå penbukse, skjorte & v-hals. Litt samme reaksjonene som du fikk, thrice.
Kokobananas Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Wee, bursdag i morgen! Tror faktisk at jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg.
Kokobananas Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har venta i evigheter på å bli 20 (haha, høres teit ut, men det blir litt sånn når man kun henger med folk som er eldre helt fra man er 16). Nå som jeg endelig blir det, det er fint vær ute, og de fleste har fri (selv om det er tirsdag), så klarer jeg ikke å få med meg noen på grilling og pilsing en gang. Én person har sagt at han gjerne vil bli med. Bestekompisen min var usikker fordi han har litt diverse han må ordne (han sa også at han hadde hele uken på seg til å fikse disse tingene, men at han "gjerne vil bli tidlig ferdig". En annen kompis (evt han jeg holder på med, alt ettersom) kunne kanskje bli med på litt pilsing. En venninne skal jobbe, og en annen har jeg ikke turt å spørre engang. Det er greit nok å ikke kunne, eller å ikke ville, men kan ikke folk i det minste komme med noe skikkelig, i stedet for halvhjerta unnskyldninger? Jeg føler meg virkelig bare dum og uinteressant. Har heller ikke feira bursdagen min siden jeg var 13 eller noe. 18-årsdagen var skikkelig dritt (kjæresten og bestevenninna ble med meg ut på crappy utested i Bergen, ingen andre la merke til meg på vorset). Jeg har liksom lyst på en dag som er litt min, selv om det høres teit og barnslig ut.
Paisley Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jeg kan forstå det om man er så langt opp i åra at det ikke er noen som vekker en på senga med frokost, boller og kakao og en pakkestabel som rekker taket, men om man fortsatt er en fyrrig ungfole som meg er jo bursdager elsk!
Datasmurf Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 cricket, skjønner. 18- og 20-årsdagene mine sugde balle. Hadde invitert til stor fest på begge. På 18-årsdagen min kom det 5 av 25. På 20-årsdagen kom det 2 av 30. Fantastisk.
Kokobananas Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Ja, nettopp, PlatinumFlyer. Og så frister det liksom ikke å prøve å få til noe skikkelig stort når forrige gang ble så patetisk. Nå er det jo for seint til det uansett, men jeg vil gjerne ha noe lite og koselig... Jeg bor forresten 6,5 timer unna nærmeste familie, og dessuten alene på hybel. Ingen å "falle tilbake på", med andre ord.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Boyeah, da ble det tur til Stavanger da! Turen gikk til HM. Har nå ny marineblå blazer, denimskjorte og hvit t-skjorte med v-hals samt en beige shorts som strekker seg ca til knærne. Godt fornøyd må jeg si, iom. at det ikke var jeg som betalte.
AnewZ Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Du kan jo alltids ha en liten "feiring" på fredag/lørdag. Så kan du ha bursdagsvorsh eller noe sånt, mye lettere å få over folk da vet du Milanjo: Bilder i bildetråden? De hadde ikke denimskjorten når jeg var der for noen dager tilbake siden tror jeg, tenkte jeg skulle prøve den. Endret 14. juni 2010 av AnewZ
Coa Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Boyeah, da ble det tur til Stavanger da! Turen gikk til HM. Har nå ny marineblå blazer, denimskjorte og hvit t-skjorte med v-hals samt en beige shorts som strekker seg ca til knærne. Godt fornøyd må jeg si, iom. at det ikke var jeg som betalte. Hvor mye betalte du? Har du link? Jeg kunne tenkt meg en blazer, men de pengene jeg har skal brukes på annet. Skal skaffe meg en pen blazer til høsten, men trenger noe i mellomtiden.
PatSharpX Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Jeg liker ikke sokker i det hele tatt jeg. Enig med deg, bruker sokker så lite som mulig
Kokobananas Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Du kan jo alltids ha en liten "feiring" på fredag/lørdag. Så kan du ha bursdagsvorsh eller noe sånt, mye lettere å få over folk da vet du Folk flytter dessverre herfra innen helga. Og så skal jeg jobbe, da. Ti timer fredsag og seks timer lørdag.
thrice Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Jeg har også brukt noen sokker fra happy socks sammen med grå penbukse, skjorte & v-hals. Litt samme reaksjonene som du fikk, thrice. Skal vi matche på treffet? Sleng ut noen bilder, Milanjo! Endret 14. juni 2010 av thrice
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hvor mye betalte du? Har du link? Jeg kunne tenkt meg en blazer, men de pengene jeg har skal brukes på annet. Skal skaffe meg en pen blazer til høsten, men trenger noe i mellomtiden. Jeg kan se om jeg finner link, men tviler. Den var en av fire-fem som hang igjen på et 50%-stativ. HM har vel ikke et slags online arkiv med klær de har hatt kampanje på tidligere, eller? Fikk den for 299,-, kosta da egentlig 599,-. Om du befinner deg i Stavanger/Sandnes kan du jo stikke innom og se? :b Den hadde forøvrig "hemper" på skuldrene da. Den er vel da enda like my blazer, right? Edit: Om dere kan nøye dere med webkamerabilder så kan jeg jo det, ellers blir det å vente til torsdag når jeg har kommet meg hjem. Endret 14. juni 2010 av Slettet+9871234
multisync Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Er det totalt uakseptabelt å gå med sorte sko på dagen? Kjøpte meg tidligre et par vintage sorte (flettede) sko, som er de mest perfekte + behaglige skoene jeg noen gang har kjøpt. Selvfølgelig går man for machende sort flettet belte + evnt. sort klokkerem (går riktignok ikke ofte med klokke) Evn. hva slags fager kan man bruke/bør man holde seg unna da...
fkm Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Er det totalt uakseptabelt å gå med sorte sko på dagen? Lol, selvfølgelig er det greit å bruke sorte sko på dagen. Sist noen brydde seg om den regelen var vel omtrent i steinalderen.
multisync Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Thank you... Er ikke ofte jeg ser noen med sorte sko på dagen allikevel (med mindre de går i dress) Endret 15. juni 2010 av multisync
fkm Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Den eneste personen jeg noen gang har møtt som følger regelen er farfar, men han var usedvanlig sær...
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hva synes dere? Svart eller "midnight blue" (som noenlunde tilsvarer denne fargen:) Edit: Crappy bilde, men jeg vil tro det tilsvarer mørkeblå. Endret 15. juni 2010 av Slettet+987123897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå