fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Herregud, hvor mange ganger skal det sies. OT er tillatt i cafetråden her.
NgZ Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) blablabla, alt annet enn iPhone suger (ikke at jeg har prøvd noe annet, MEN DET ER SÅ MYE DRITT med dem!!, bla..bla. Og min quote var sann. Din var det ikke. Kom med et behov Wave, Nexus One eller Desire ikke dekker. Og "enkelt" hjelper deg ikke, det er like enkelt å sette opp mail, surfe web, sende meldinger og høre på musikk med i hvert fall Nexus One og Desire. Jeg nevnte flere behov man kunne ha, også enkel nettsurfing og musikklytting som du sa du ville ha, men jeg forstår altså ikke at dette er behovet ditt? Merkelig. Du beviser i hvert fall klart at du faller innenfor den ene steretypien av de som har iPhone: De som ikke vet bedre. Du bare går ut i fra at alt annet er drit. Det er jo også en måte å fatte en veloverveid avgjørelse på. red: Men du vet jo ikke hva halvparten av dette er, i følge deg selv, så ikke rart du sliter. : -bruke spotify -gjør noe annet -grooveshark mens man gjør noe annet. -Høre musikk på et egenvalgt program (egenvalgt betyr "velge selv" FYI) -ha et IM-program (Instant Messaging, sånt folk under 70 ofte har hørt om) -flere protokoller (som google talk, Aol IM, skype, msn (win live) osv. Greit nok å ikke ha hørt om den sikkert, men fortsatt veldig praktisk å ha) -podcastprogram (Du vet ikke hva det er? Virkelig?) -som "laster ned podcast automatisk" nei, den var hard, gitt) -"hva som helst annet" -smarttelefon (Seriøst? Men du har jo en iPhone, så...) -iPhone(Dette var den ene du tok, eller?) -multitasking (skeptisk, du brukte ordet i et tidligere innlegg selv) I wonder... Endret 7. juni 2010 av NgZ
Stoop kid Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Vurderer sterkt å investere i en skikkelig veske til hverdagsbruk, men jeg sliter veldig med å velge hvilken. Til nå står det mellom disse to: Mulberry Alexa Miu Miu Vitello Lux Bow Satchel Hjelp? Om jeg hadde vært jente og drasset rundt på en veske konstant, ville jeg ikke hatt en med spenner. Hver gang man skal ta opp noe må man fikle for å åpne/lukke veska. Alternativet er å la de være oppe hele tida, og det ser ikke så bra ut. Ville derfor vurdert Miu Miu-veska, men som nevnt tidligere er logoen veldig irriterende. Hadde kanskje droppet den også. Endret 7. juni 2010 av Stoop kid
Giallorossi Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jeesuz, du trenger ikke være rakketforskter for å se at en iPhone er vesentlig lettere i bruk for den uvitne? Akkurat på lik linje med f.eks Mac er iforhold til Pc. I sine produkter har Apple en mye, mye mer logisk oppbygning. En Android tlf ser ut som et kompostjorde jevnt over. ...Regner du allerede har stemplet meg som Apple-fanboy og jeg vet ikke hva, faktum er at jeg verken eier en Mac eller iPhone, sistnevnte er for stygg og kjedelig, eneste jeg eier som er fra den vaskebøtta Apple har er en iPod.
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 blablabla, alt annet enn iPhone suger (ikke at jeg har prøvd noe annet, MEN DET ER SÅ MYE DRITT med dem!!, bla..bla. Og min quote var sann. Din var det ikke. Kom med et behov Wave, Nexus One eller Desire ikke dekker. Og "enkelt" hjelper deg ikke, det er like enkelt å sette opp mail, surfe web, sende meldinger og høre på musikk med i hvert fall Nexus One og Desire. Jeg nevnte flere behov man kunne ha, også enkel nettsurfing og musikklytting som du sa du ville ha, men jeg forstår altså ikke at dette er behovet ditt? Merkelig. Du beviser i hvert fall klart at du faller innenfor den ene steretypien av de som har iPhone: De som ikke vet bedre. Du bare går ut i fra at alt annet er drit. Det er jo også en måte å fatte en veloverveid avgjørelse på. Herregud JEG SIER RETT UT AT JEG KAN SKJØNNE AT ANDRE HAR ANDRE BEHOV ENN MEG. Hvordan i alle dager klarer du å trekke ut av det at jeg mener at alt annet enn iphone suger? NEI, jeg har ikke prøvd nexus one eller desire, men det er også to av de FÅ telefonene jeg ikke har prøvd. Hadde du dratt hodet ditt ut av det applehat-hullet det er i hadde du kanskje også fått med deg at jeg skrev at jeg enkelt og greit LIKER iphone best. Jeg liker brukergrensesnittet. Jeg liker måten man surfer på. Jeg liker at den er så enkel. Er det vanskelig å skjønne? Jeg liker den bedre enn andre telefoner, og JAAAA jeg har prøvd masse andre telefoner. Herregud............ Og bare for å ha sagt det en gang til, for det virker ikke som om du er spesielt kvikk, JEG HAR ALDRI SAGT AT ALT ANNET ER DRITT, jeg sa til og med at jeg SKJØNNER AT ANDRE KAN HA ANDRE BEHOV ENN MEG!!!! Men, jeg liker iPhone best. Jeg gjentar, jeg LIKER (det er subjektivt) iPhone best. det betyr IKKE at jeg mener at alt annet er dritt. Jeg håper at du kanskje skjønner det nå, så jeg slipper å gjenta meg enda en gang.
Atald Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) NgZ: Opplevd kvalitet. Jeg har en Desire nå. Den er laget i plast og føles relativt billig. Programmer har hengt noen ganger, og tilting av skjermen fører ofte ikke til en dritt, eventuelt tar det en stund før noe skjer. En liten glippe ved den optiske sensoren hvor lys slipper ut og reflekteres i kanten. Slike småting er irriterende, på tross av at jeg liker telefonen svært godt. Skjønner godt at mange foretrekker iPhone. Er også jævlig lei av de som tror jeg overhodet ikke har tenkt over valget mitt og er en fanboy bare fordi jeg har en Mac. Endret 7. juni 2010 av Atald
hvorre Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jeg liker HTC'en min best, men jeg skjønner for all del at folk liker iPhone..det er jo en fantastisk mobil!
Xtra Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Gidder ikke engasjere meg i mobil-diskusjonen og snakker klær:jeg har vært flink og tatt vare på miljøet... hentet to gensere jeg leverte inn til systue og leverte inn en jakke i dag som skulle fikses, og ikke nok med det, har jeg også levert inn et par sko til skomaker. Og ja, jeg er forderdelig dårlig på håndarbeid, så å sy selv gidder jeg ikke når det ikke koster så mye å få sydd/fikset klær av noen som kan det.
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Nok OT. Trenger ny badebukse til sommeren. Noen tips? Hva men PRL Hawaiian Har selv i fargene Cyan Blue/Yellow. Edit: Jeg har selv iPhone. Kjøpte den i februar i 2008 for 1300,- mye telefon for pengene. Funker fortsatt helt fint, bare litt slitt, men har nesten ingen skader. Ikke en ripe i skjermen Endret 7. juni 2010 av PatSharpX
NgZ Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) ". JEG TRENGER IKKE ALT DRITTET! " I caps, til og med. Neida, slapp av, du skal få leve i boblen din. Jeg har ikke sagt at iPhone er drit (vel, selskapet er det, men det er av helt andre grunner enn produktene deres, og her diskuterer vi ett av dem, en av oss på en noenlunde rasjonell og oppegående måte) - jeg kjøpte jo en selv. Jeg sier bare at alternativer er bedre. For dn vanlige bruker. For den erfarne bruker. For nørt sagt alle som ikke trenger den svært lille forskjellen i lydkvalitet - de kjøper seg sannsyligvis uansett en dedikert spiller fra et annet merke enn Apple. red: Og i tillegg er alternativene langt billigere, Det betyr noe for de fleste det også. Endret 7. juni 2010 av NgZ 1
Nash Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Har hatt iPhone siden starten av og det er med god grunn at jeg kommer til å kjøpe den nye modellen. ^ som fkm forklarte + App-store
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 -bruke spotify - gjør jeg på pcen -gjør noe annet - klarer jeg å gjøre uten å høre på musikk i 2 min -grooveshark mens man gjør noe annet. - Vet ejg ikke hva er -Høre musikk på et egenvalgt program (egenvalgt betyr "velge selv" FYI) - Hvorfor skulle jeg hatt lyst til det når apples eget fungerer helt utmerket? -ha et IM-program (Instant Messaging, sånt folk under 70 ofte har hørt om) - sluttet jeg å bruke mer enn en gang i uken rundt 9. klasse -flere protokoller (som google talk, Aol IM, skype, msn (win live) osv. Greit nok å ikke ha hørt om den sikkert, men fortsatt veldig praktisk å ha) - se svaret over -podcastprogram (Du vet ikke hva det er? Virkelig?) - hører jeg på på pcen, eller laster ned manuelt de ekstremt få gangene jeg hører på det på telefonen. -som "laster ned podcast automatisk" nei, den var hard, gitt) - se svaret over -"hva som helst annet" - ? -smarttelefon (Seriøst? Men du har jo en iPhone, så...) -iPhone(Dette var den ene du tok, eller?) -multitasking (skeptisk, du brukte ordet i et tidligere innlegg selv) - Som sagt 100 ganger, jeg har hatt iphone en stund, og jeg har aldri savnet det.
My War Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Nok OT. Trenger ny badebukse til sommeren. Noen tips? leopard tanga, duh
NgZ Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Ja, fkm forklarte at han ikke har peiling på/vurdert alternativene. Atald: QC er kanskje dårligere hos HTC, selv om jeg ikke har noen statestikk. Er jo bare å returnere om man får en som ikke er perfekt. Angående byggekvaliter ville f.eks. Legend vært langt bedre. At programmer henger seg? Finn et annet da. Ikke telefonens skyld. Og i verste fall kan man ta ut batteriet på Desire, om selve telefonen skulle henge seg (noe som ikke har skjedd meg enda, og jeg bruker den tungt). Men perfekt er den absolut ikke - det er ingen telefoner. Hr bare et problemer med folk som skal si at iPhone er best. Selv om de sier "til eget bruk", når de ikke aner hva de snakker om, fordi de ikke kan noe om noe annet. Men da er jeg ferdig å debatere telefon her. Ang svømmeklær tøtter jeg leopardspeedo.
Atald Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Dette har skjedd med standardprogrammene som var lagt inn da jeg fikk den. Jeg forventer bedre.
Kavinsky Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hr bare et problemer med folk som skal si at iPhone er best. Selv om de sier "til eget bruk", når de ikke aner hva de snakker om, fordi de ikke kan noe om noe annet. For alle vet at det virkelige svaret på hva som er den beste telefonen i verden ligger i hendene til NgZ. Dette har skjedd med standardprogrammene som var lagt inn da jeg fikk den. Jeg forventer bedre. HTC-burn! Endret 7. juni 2010 av Kavinsky
Henrik C Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Jeg vurderer en iPhone, og det er av den enkle grunn at den har alt jeg trenger. Den har WiFi, den har masse programmer i App Store, den ser grei nok ut, jeg kjenner grensesnittet og liker det og den synkroniseres perfekt med Macen min. Jada, jeg kunne hatt en som lastet ned alle podcastene jeg aldri hører på automatisk mens den ligger i dvale - men vil du virkelig at den skal sløse batteri når du sover? Er ikke vanskelig å koble den til Macen på morgenen mens man dusjer, og få oppdatert podcaster osv før du går avgårde. Med iPod Touchen min kan jeg sette den i docken, la den laste ned podcasts mens jeg leser på senga og så slå den av, eller la den gjøre det på morgenen. Koster meg ingen tid og fungerer kjempefint. En annen ting er jo at iPhonen, for min del ihvertfall, vil erstatte iPod Touchen og mobilen, og det blir da en ting mindre i lomma. Kjempekjekt for min del ihvertfall.
fkm Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Hr bare et problemer med folk som skal si at iPhone er best. Selv om de sier "til eget bruk", når de ikke aner hva de snakker om, fordi de ikke kan noe om noe annet. Nei du vet nok bedre enn meg hva jeg har prøvd og ikke prøvd, og hva som passer til mitt bruk. Nei, jeg har ikke prøvd nexus one eller desire, men hva i alle dager har det med saken å gjøre? Er det de to eneste telefonene i verden som er verdt å kjøpe? Jeg har prøvd stort sett alle andre telefoner som er verdt å nevne i samme kategori, og ja, jeg liker fortsatt iPhone best. Smak er subjektivt. Deal with it.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå