nexus555 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Jeg spurte hvor høye de var også. De kunne tydeligvis ikke alt om varene sine. Får sjekke litt videre.
fkm Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) "Tingen i år"? Tuller du? Knesokker er den mest klassiske sokketypen, det er korte sokker som er "moderne"... Edit: Pat, knesokker er ikke bare til smoking, de skal egentlig bruke til alle typer bukser. Å se en herrelegg var helt uhørt i gamle dager. I disse dager er det vel ikke så farlig når det kommer til uformelle sammenhenger, men det skal hvertfall brukes når man bruker dress eller penere. Endret 5. mars 2010 av fkm
Kavinsky Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Off-topic, men fkm, svar på meldingen jeg sendte deg
nexus555 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Fant noen helt svarte enkle i dameavdelingen. De var korte. fkm: Jeg mente liksom at de hadde kommet tilbake.
nexus555 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Alle ting har da hatt en liten down periode. Det trenger ikkke å gått av for det om. Kansje det ikke har blitt solgt så mye av det på et par år.....
PatSharpX Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Inn eller ei, knesokker er stygt. Poenget er vel at de skal være under buksen slik at de/leggen ikke syns da. Så har vel egentlig ikke så mye å si.
fkm Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Inn eller ei, knesokker er stygt. Stygt? Pleier du å brette opp buksene dine så hele sokken synes du da eller? Akkurat når det kommer til sokker ser jeg ikke helt hvordan noen kan mene noe er stygt eller ikke, så lenge de ikke er alt for korte... Man ser dem jo ikke under buksene uansett.
Pinup Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Akkurat sokker har vel ikke så fryktelig mye å si, har det vel? På gutter er lange sokker penest med bukser, ankelsokker på shorts, synes i allefall jeg. Jeg går med ankelsokker hele året.
nexus555 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 fkm: Hva faen er vitsen med lange sokker når de er under buksene da? LOL.
multisync Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 (endret) fkm: Hva faen er vitsen med lange sokker når de er under buksene da? LOL. ehh... sånn at ikke buksekanten kommer over sokkekanten når man setter seg ned Er du dum? (retorisk spørsmål jeg tar meg friheten mht. ditt eget språkbruk) Endret 5. mars 2010 av multisync
fkm Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 fkm: Hva faen er vitsen med lange sokker når de er under buksene da? LOL. Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen du, er du vel?
nexus555 Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 fkm: Hva faen er vitsen med lange sokker når de er under buksene da? LOL. ehh... sånn at ikke buksekanten kommer over sokkekanten når man setter seg ned Er du dum? (retorisk spørsmål jeg tar meg friheten mht. ditt eget språkbruk) Heh. Alt det folk kan ha problemer med.....
SML Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Vær så snill og tenk litt før du poster , så slipper du drama
Pinup Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Thrice: Neei, bruker som regel støvletter som når meg til knærne (og over) ute og på skolen uansett, og inne er det jo varmt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå