Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FVL: Det er virkelig ikkje berre klesforandring som må til her. Dårlig sjølvtillit fordi du går i et mindre pent klesplagg? Jaja..

 

Dårlig selvtilitt er å overdrive litt, jeg har null problemer med selvtilitt eller å ta kontakt med mennesker, bare det at jeg føler meg konge når jeg går i korridorene bedre kledd enn de andre, og dette gir meg et boost. Det er ikke slik at jeg ser ned på meg selv de gangene jeg går i joggebukse!

 

Jeg trenger en oppdatering på skofronten. Noen tips til casual men litt penere enn sneakers?

 

Loafers?

Eller så er plimsolls mye bedre enn de fleste sneakers syntes jeg!

Lenke til kommentar

Plimsolls når snøen enda ligger ute? Syntes både loafers, plimms & seilersko hører til sommeren. Selvfølgelig er det loafers som kan brukes inne osv nå, men ute blir det etter min mening altfor kaldt. (om det ikke er til byen osv, da man er stort sett inne)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar
Plimsolls når snøen enda ligger ute? Syntes både loafers, plimms & seilersko hører til sommeren. Selvfølgelig er det loafers som kan brukes inne osv nå, men ute blir det etter min mening altfor kaldt. (om det ikke er til byen osv, da man er stort sett inne)

 

Jeg har brukt plimsolls i en uke nå, og det fungerer helt ypperlig med en ullsokk i. Selvfølgelig fungere ikke dette når det er masse snø, 20 blå og gjørpete ute, men de gangene jeg bruker de nå er når jeg ikke trenger å være i kontakt med snøen..

 

Grunnen til at jeg anbefalte plimmsolls og loafers er at jeg tenkte han skulle kjøpe nye sko til vår/sommeren, og det er ikke mange månedene før det er bart ute. Har selv besilt to par sommersko allerede.

 

Tenkte hovedsakelig loafers, og så vidt jeg har hørt så pleier snøen forsvinne etterhvert som sommeren nærmer seg og det blir varmere i luften? Kan hende jeg tar feil.

 

 

En krass påstand du kommer med!

Lenke til kommentar
Svart og beige er ikke den styggeste fargekomboen, men en av de beste må være marineblå og beige. Samme som marineblå dress og brune sko!

Enig der, selv om man ikke skal gå med brune sko etter kl 19 (tror jeg) i følge etiketten :p

Sykt irr at den marineblå blezeren har gått i glemmeboken egentlig.

Må få fikset opp den snart, er ganske kul.

Lenke til kommentar

Ahh, takk at du minte meg på det. Har noen blazere som skulle tatt en tur til skredderen også. Kan ikke si jeg gleder meg til å betale for det, med tanke på at jeg mest sannsynlig skal ha gullpass til russetreff osv også :/ Noe jeg egentlig føler er totalt unødvendig og oppskrytt. 4000,- for gullpass er dyrt, 4000,- for et par loafers fra LV er billig.

Lenke til kommentar
Hei, har tenkt å utvide klesskapet mitt og kunne trengt litt hjelp og tips!

 

Skal ha 2-3 jeans/chinos, noe lignendes dette:

PRL Chinos

PRL Chinos 2

PRL Jeans

 

Må også ha 2 nye gensere, ser for meg noe som dette:

PRL Sweater

PRL Sweater 2

 

 

Ja, trenger rett og slett tips til hvor jeg kan få tak noe lignendes som dette, i og med at det er litt vanskelig å bestille via prl.com, men de mangler også min størrelse i det meste.

Må være nettbutikker, etter som jeg bor 3 timer unna nærmeste storby.

 

Håper noen har noen forslag :)

Er ikke så ille å bestille fra RL.com, book deg en pakke på JetCarrier og de fikser resten.

 

Du bør forøvrig gå for halfzip i lammeull (lambswool), og ikke den i bomull. Mye deiligere!

Lenke til kommentar

Jeg har den siste half-zip genseren der, fornøyd med den.

Men er vel egentlig litt enig med Henrik C om at det er digg å ha i lammeull.

 

Har også en chinos fra Diesel som ligner på den første du postet, kjøpt på Volt. Men om jeg ikke husker feil var det en "konsept bukse" så tror ikke den er å få tak i lengere.

 

Genser nummer 1 har jeg også, bare ikke fra PRL, har en som er nesten helt lik fra NN.07 (kjøpt hos Høyer)

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
Svart og beige er ikke den styggeste fargekomboen, men en av de beste må være marineblå og beige. Samme som marineblå dress og brune sko!

Enig der, selv om man ikke skal gå med brune sko etter kl 19 (tror jeg) i følge etiketten :p

 

Det har noe med når selskapet eller andre begivenheter starter. Så starter selskapet før 19(?) men varer lenger, kan man i følge regelen (som er utdatert som bebe sier), bruke brune sko. Tror det er sånn det er hvertfall.

Lenke til kommentar
Jeg trenger en oppdatering på skofronten. Noen tips til casual men litt penere enn sneakers?

 

http://www.fredperry.com/footwear/men/tipp...ff-leather.html

 

Huff......

 

Svart og beige er ikke den styggeste fargekomboen, men en av de beste må være marineblå og beige. Samme som marineblå dress og brune sko!

Enig der, selv om man ikke skal gå med brune sko etter kl 19 (tror jeg) i følge etiketten :p

 

Lollllllllllllllllllllllllllllll, det er det jo absolutt ingen som følger. Og det er 18.00...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...