Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan var det man skulle gå frem for å vaske rådenim-jeans i vaskemaskin, uten å miste fargen? Mener at det var noe med å blande eddik i en bøtte med vann og la buksa ligge oppi der en liten stund før man puttet den i vaskemaskinen på lav temperatur? Eller er jeg helt på bærtur nå?

Hvis det ikke er noe synlig skitt på den kan du jo slenge den i fryseren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, poenget er bare at buksa er noe for stor, og det stod den ville krympe 5% ved første vask. Derfor tenkte jeg at jeg kunne prøve å vaske den, men vil jo ikke miste den fete fargen. :hm:

Skrevet
Mener at det var noe med å blande eddik i en bøtte med vann og la buksa ligge oppi der en liten stund før man puttet den i vaskemaskinen på lav temperatur?

Det er korrekt.

Var jeg som postet tipset for en stund tilbake..

Skrevet

Leste akkurat på nettet at det ville funke om jeg blandet salt i vannet i stedenfor eddik, vet du noe om det funker? :) Har ikke eddik i huset atm. :p

Btw, hvor mye eddik er det som trengs pr. 10l?

Skrevet

Er ikke et fasit svar på det, selv pleier jeg å bruke rundt et glass med eddik til 5l vann.

Husk og å rør godt om, det er viktig at hele buksen blir gjennomvåt.

Har ingen erfaringer med salt.

Skrevet

Da får jeg skaffe meg eddik i morgen. Så skal jeg få prøvd det ut. :) Vet du om denne vann-eddik -blandingen vil påvirke buksenes mulighet for å krympe?

Skrevet

Noen som har noe erfaring med klærne fra fashionlove.no? Ser at de kun har en størrelse i noen av herreklærne, men de oppgir jo ikke hvilke merke® de forhandler?

Skrevet (endret)

Skal klippe meg denne uken, synes det er på tide, men hvordan? Jeg vil gjerne ha råd.

EDIT: Håret mitt er ca. like langt som av den stilige karen i avataren.

Endret av Wisbatov
Skrevet
Noen som har noe erfaring med klærne fra fashionlove.no? Ser at de kun har en størrelse i noen av herreklærne, men de oppgir jo ikke hvilke merke® de forhandler?

Klærne er fra merket "Overpriset-Kina-Dritt".

Skrevet
Ånei, nå er det salg på RalphLauren.com igjen.

Opptil 70%. Frister veldig med en ny bestilling.

Så det jeg også, og tenkte på å bestille litt! Hvordan gjør du det? Via Jetcarrier?

Skrevet
Ånei, nå er det salg på RalphLauren.com igjen.

Opptil 70%. Frister veldig med en ny bestilling.

Så det jeg også, og tenkte på å bestille litt! Hvordan gjør du det? Via Jetcarrier?

JetCarrier ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...