Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Noen som har tips til sommerskjerf? Helst ikke så veldig dyrt, da jeg prioriterer noe annet for tiden.

923833402108_880.jpg

Klarer ikke helt sette ord på hvorfor jeg liker dette, men liker det gjør jeg.

Det er et tynt og lett bomullsskjerf, som selges for 250 kroner på S&S om jeg ikke husker feil.

Er du ute etter noe slikt, eller mer plain etc?

e; marc o polo

Endret av hansjqrg1
Videoannonse
Annonse

Leter etter nye jeans jeg og. Er veldig glad i helt plaine bukser, slik som Acne. Hadde en Acne Mod som ble mye brukt, men den ble ødelagt.

Jeg har ganske store lår, så jeg har litt problemer med å finne bukser som jeg liker da de fleste egner seg for de som er litt smalere enn meg. Jeg er 193 cm høy, så det kan være vanskelig å finne riktig lengde i blant også.

Noen preferanser:

- romslige lår

- smale nedentil

- helt plaine, helst mørke (men ikke nødvendigvis ubehandlet)

Noen tips?

Slutt å sammenlikn Moods med Ed Hardy! Jada, Moods har en tendens til å være "over the top", men det er i en helt annen klasse fordet.

Jeg sammenligner da vel Moods med akkurat hva jeg vil... Enig i at Ed Hardy er verre, men Moods er fortsatt så ille at jeg aldri kommer til å tenke på å kjøpe et plagg derfra.

Den Karporalbuksen var forresten utrolig stygg!

Stakan: Dropp Selected, Cubus og Dressmann. H&M kan ha noe greit. Jeg har ikke oversikt over butikker i bergen, men hvis det er noe lignende Match eller VIC eller noe, er det ofte en del salg på skjorter og penklær i perioden før 17. mai. Det beste tipset er jo egentlig at du bare går og kikker rundt i forskjellige herreforretninger i tillegg til H&M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...