Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - Linepusle - 35 mm 1.8G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott bilde den 9.oktober. Liker komposisjonen og lyspillet.

Stilige sponplater!

Herlige bilder! Jeg liker formen på baklykta i Trønderbirden, humoren (og det politiske budskapet) i rosa søyfe-bildet, og speilingen i 4 oktober. Fin "snute" i stein den 6., men formene i 9. oktober er helt psykedeliske! :o)

Syns du fikk schwung i 9. oktober! :) Godt komponert med fine linjer, kurver og tekstur.

Syns du fikk schwung i 9. oktober! .

Det synes jeg også. Ser da ikke ut til at du mangler former. Nesten litt dramatisk til og med, med de platene.

Herlige former på sponbølgen, syns også det nest siste skilte seg positivt ut.

Hei Linda...nå ser jeg du er med. (Ser jo ikke skogen for bare trær jo):

Herlig utsnitt på 1.oktober, og "dristig morsom" 2.oktober. Fine farger på "Speiling" Gløshaugen 4.oktober. Sponbølgen 9.oktober ble veldig fin og spesiell. :yes:

 

Takk for oppmuntrende kommentarer om sponbølgen særlig - den er jeg mest fornøyd med selv :closedeyes:

 

Denne måneden har visst gått litt fort for meg. Jeg prøver meg med et bilde fra da jeg ventet på bussen på vei hjem fra Scott Kelby Photo Walk på lørdag.

 

13. oktober:

 

Fancy a drink?

 

post-259403-0-95626800-1350500726_thumb.jpg

 

Exif: 1/100 s, f/4,5, ISO 800

Lenke til kommentar

Fancy a drink? Helt klart med den reklamen ;)

 

Jeg henger meg på godordene rundt sponplateformene.

Tusen takk! Tenk at sponplater kan spre sånn glede :)

 

9 oktoberbildet er sålangt min favoritt. Vakre linjer og bølger, lager flotte linjer i bildet. :)

 

Takk til deg også. Sponplater til behag, det får'n si :)

Lenke til kommentar

23. oktober alt, og i dag har jeg vært på kunstjakt på NTNU i embets medfør. Det brakte meg blant annet til et nydelig marmorskulptur, som dagens bidrag er en detalj fra. Kunstnerens navn er Martón Váró. Det er formene sine det!

 

Mykeste marmor:

 

post-259403-0-19314600-1351023110_thumb.jpg

 

 

Exif: 1/250 s, f/1,8, ISO 400.

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Nesten rart at noe så hardt kan se så mykt ut! Flotte linjer, ville muligens bare forsøkt å få bort hjørnet oppe til venstre, enten ved utsnitt, eller etterbehandling.

 

Jeg er enig i at hjørnet "hardner" uttrykket ellers. Får se hva jeg kan gjøre. Takk for konstruktiv kommentar :)

 

Takk for hyggelige kommentarer til marmorbildet. Det er faktisk så man nesen får lyst til å smake på den, for den er som pisket krem noen steder :huh::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...