Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Oktober 2012

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et irritasjonsbilde:) Desverre et vanlig syn langs stiene i bymarka

Tittel: Hva i herrens navn får deg til å tro at vi vil se dritten etter hunden din henge som julepynt på en busk?

post-196370-0-05897200-1349188703_thumb.jpg

• Liker 8
Skrevet

50 Shades of Grey!

På tur med SAS mellom Oslo og Molde! Grått, grått og atter grått, men et par små kolørflekker kan vel anes....

Prøver å få vindusplass på alle flyturer jeg, men de fleste ganger dette oppnås er enten vinduene skitne, eller så er det ikke så mye å se pga. værlaget...

Okkesom, denne gangen syntes jeg imidlertid at selv det grå, i alle sine avskygninger, var verdt et skudd....

PS!

Og tittelen har jeg selvsagt stjålet fra en herværende veldig så "populær" bok (har ikke lest den, men kun lest om den....) ;)

post-251380-0-98212600-1349195583_thumb.jpg

Olympus XZ-1

Brennvidde: 6 mm

Lukkertid: 1/40 s

Blender: f/1.8

ISO: 100

• Liker 1
Skrevet

Fine skarpe farge-kontraster....mulig blå-skjæret har smittet litt over på bygningen, men det var en fin kombinasjon...hva du har testet i ACD 6 nå da...det er temmelig mye å teste der ja. Venter på en bok jeg.

Skrevet

Fine skarpe farge-kontraster....mulig blå-skjæret har smittet litt over på bygningen, men det var en fin kombinasjon...hva du har testet i ACD 6 nå da...det er temmelig mye å teste der ja. Venter på en bok jeg.

Vanskelig å finne riktig hvitbalanse her; så det kan være det du ser. Jeg tester ikke noe spesifikt i ACD 6, men ser på hvordan jeg må skru på diverse kontroller for å se hvordan jeg kan få det beste ut av et bildet (ikke at det er så veldig mye utforske i dette bildet ... ;)).

Du må nok vente lenge på en ACDsee bok er jeg redd. ACDsee Pro er nå på versjon 6 og det har ikke kommet noen bøker enda. Men vi har en forumtråd her der vi kan stille spørsmål og dele erfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...