Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med en slik topic burde vi jo nevne TargA(Kristoffer Marthinsen) også som nylig som eneste ikke-koreaner kom til R4 i Dreamhack Valencia ved å slå ut LucifroN og HerO.

 

Jepp, det står mye høyere enn å være nr 2 på ladderen.

 

Jeg vil å si at når Snute ble nevnt som en "Player to watch 2012" av TL, var større enn å være nr. 2 på ladderen.

Lenke til kommentar

Nei vi er ikke så gode, TargA utenom at det er imponerende trenger flere gode turnerings resultater over tid ellers kan det like så godt være fluke at han kom til Ro4, Snute kvalifiserte seg jo for IPL gjennom kvalifisering, men han har da veldig vanlig ryket ut litt for tidlig i mange turneringer. Ja jøss de er gode men verdenstoppen er å dra det kraftig.

Lenke til kommentar
Jeg skulle ønske man kunne vist flere spillturneringer på TV i Norge, hvis dette faktisk er noe vi er gode til, i motsetning til f.eks. fotball som er uforståelig populært når man se på hvor dårlige vi er.

 

Profesjonell spilling blir regnet som svært "nerdete" (noe det også er) og har derfor lav sosial status, de fleste TV-kanaler ønsker ikke å kobles til dette (seertall er også usikre). Personlig tar GOMTV opp min tid når det kommer til SC2 så får meg er det ett fett om dette skjer eller ikke, nivået i Sør-Korea (GOM og OSL) er langt høyere enn i Dreamhack etc.

 

Om vi får en ny [GG99]Slayer som klarer å hevde seg i Korea vil det nok bli rapportert om i nyhetene, en ny dokumentar kan muligens også være i emning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...