Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter ha fått FM i posten aktiverte jeg spillet med koden som lå i coveret. Spiller jo betaen nå, hvordan får jeg the complete edition of the game if you catch my drift? Vil det oppdatere seg ganske snart? ; o

Skrevet (endret)

Utrolig hvor sterkt Toulouse stiller i årets versjon. Definitivt laget jeg kommer til å spille med i årets fullversjon. Eneste kjipe er at de starter med 0 kr i overgangsbudsjett.

EDIT: Ja det er UK time. 01:00 i Norge

Endret av Hugol
Skrevet

Dere får oppdatere med hvordan det blir med tanke på en diskusjon.no onlineliga (eller om FMNorge kjører noe stuff). Tror jeg ikke jeg kommer til å kjøpe dette før det skjer :p

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å få til en online liga og jeg kan gjerne være med på å arrangere det. Må nesten få spilt litt før vi begynner, hvis folk er enige :)

Skrevet

For dere som forhåndsbestilte på CDON og fikk betakey på mail.

Aktivér den fysiske koden som ligger inne i coveret. Da oppdaterte det seg ihvertfall her! :)

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å få til en online liga og jeg kan gjerne være med på å arrangere det. Må nesten få spilt litt før vi begynner, hvis folk er enige :)

For meg så høres det helt greit ut det ;P Blir uansett nytt for meg så ;P

Det kan jo også gå ann å poste om det på fmnorge når tiden nærmer seg (om det skulle være få interesserte). Kan godt også være med å arrangere noe sånn. Er jo med på alt som er gøy! :p

Skrevet

For dere som forhåndsbestilte på CDON og fikk betakey på mail.

Aktivér den fysiske koden som ligger inne i coveret. Da oppdaterte det seg ihvertfall her! :)

Takk for tipset, dette fungerte hos meg og :)

Skrevet

Hvor har dere kjøpt det billig? På steam ser jeg det koster €50, altså 370 spenn. Da kan jeg liker gjerne dra ned til sentrum og kjøpe på Spaceworld der jeg tipper det koster 350 spenn. Samtidig får jeg stikker på Rema 1000, der det er tilbud på pizza. :D

Skrevet

Sjekket steam før jeg gikk på jobb idag (rundt 07.30), -BETA var borte, så regner med at jeg har fullversjon nå

Bestilte på CDON, har ikke skrevet inn noe fullversjonkey enda

Skrevet

Var det ikke du som for to dager siden, fikk det for deg at alt gikk til helvete?

Hahaha jo:P Men tror faktisk ikke det hadde updata seg:p

Ikke spør meg hvorfor, for etter jeg installerte på ny. så tok det litt ekstra tid, og alt gikk mye smoothere:P

Skrevet

Ordnet beta tingen, bare skrive inn keyen som var bak coveret 2! ganger, my oh my burde jo visste det ikke sant?... :S jaja ordnet seg til slutt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...