Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - RandiA - 45mm f/2.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for det k.n.b.....(må nok gi opp ja, noen hadde sett en stor varebil med åpne dører i nærheten, akkurat den tiden, så de har nok bare klippet over lås og slengt den inn i den). Været var merkelig i dag...mye regn i morges, strålende sol da jeg var på vei til byen, varmt også...da jeg dro hjem etter sykkel-kjøpet stri-regnet det igjen - sånn er Trønder-været.

Lenke til kommentar

Grattis til ny sykkel! Synd dog at det trengs, men håper du blir like fornöyd med den her og at du får beholde den.

 

Herlige röde toner i gårdagens bilde og fin naturlig innramming.

Gode bilder i bloggen også. Liker spesielt den med det röde gjerdet.

 

Dagens bilde er helt nydelig! Så stilrent og pent, og grått og rödt passer så bra sammen. Fint med den lille fjären også.

Endret av HelenaN
Lenke til kommentar

Du godeste. Stilig dings. Kan sikker google det også, men hva er det?

Det er bare et lite Prydeple...kan lage fin marmelade av det.

Grattis til ny sykkel! Synd dog at det trengs, men håper du blir like fornöyd med den her og at du får beholde den.

Herlige röde toner i gårdagens bilde og fin naturlig innramming.

Gode bilder i bloggen også. Liker spesielt den med det röde gjerdet.

Dagens bilde er helt nydelig! Så stilrent og pent, og grått og rödt passer så bra sammen. Fint med den lille fjären også.

Takk, takk, Helena...

Knallrødt så det holder, nesten så det overholder. Den dunfjæra tilførte absolutt bildet noe. Merkelige farger i vannet, men stilig.

Ja, det overholder så absolutt synes jeg.....men hadde ikke tid til gjøre så mye med det. - Vannet er forøvrig det samme som forleden dag, med høstblader i.

 

Her er forøvrig nyanskaffelsen - kunne brukt det bildet også, for det er tatt i dag, og med det "riktige" objektivet - måtte gå langt unna:

 

post-92574-0-84030000-1349807288_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

mye flott her. alle bildene er flotte, men det er spesielt nærbildene som når frem til meg. jeg får en følelse av at her er det en dame som pleier å se nøye på alle de små detaljene rundt seg og du presenterer dem på en annerledes måte enn jeg pleier å se dem.

 

men når du trekker deg litt lenger tilbake og observerer helheten, blir motivet litt mer som jeg er vant til å se det. ikke dårlig, men heller ikke så umiddelbart gripende og fasinerende.

Lenke til kommentar

Takker for kommentarer.

To krisedøgn med nett-trøbbel hos meg nå, som nettleverandøren var skyld i, slitsomt.(Ikke helt i orden enda heller, så alt tar LANG tid)

Her er (krise)bildet fra igår - denne har blomstret kontinuerlig fra mai

 

Bilde 10 – 10.Oktober: Verbena elegans

post-92574-0-16427900-1349982809_thumb.jpg

Exif: 1/13 - f/9.0 - ISO 320

Exposure Compensation: 0

Lens: Panasonic Leica DG Macro-Elmarit 45mm f2.8

Camera Model: Panasonic LUMIX DMC-GX1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...