Gå til innhold

Sprutet på en toy story dukke?


SleepHead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓

░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░

▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓

░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓

░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓

░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░

▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓

░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓

░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓░▓

Lenke til kommentar

Hinter mer til at du tydeligvis mener vitsen din er mer moden enn sarkasme. :)

 

haha. godt påeng. Jeg må vell i den grad kalle megselv umoden da, fordi jeg synes den vitsen var veldig morsom. Altså, i love toystory, men kunne aldri se for meg eller tenkt meg en slik scenario, ergo: uforutsigbar og morsom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget her er at du poster en vits fra en eldgammel skjermdump som har florert på internett i årevis, som du presenterer på en måte som fremstiller det som om ingen her har fått det med seg, som i seg selv er en fornærmelse mot så og si alle som frekventerer siden her.

 

Det er ikke en vits, men en anekdote, og utførelsen din mangler både stil og timing sammenliknet med orginal-dumpen.

 

Sorry, but you failed, hard.

 

(Forresten, dette er humor delen av forumet. Sarkasme er som regel mye morsommere enn å si ting rett ut, dermed blir det brukt mye her. Det handler ikke om å være umoden, det handler om å kjenne sitt publikum. Deal with it.)

Lenke til kommentar

Poenget her er at du poster en vits fra en eldgammel skjermdump som har florert på internett i årevis, som du presenterer på en måte som fremstiller det som om ingen her har fått det med seg, som i seg selv er en fornærmelse mot så og si alle som frekventerer siden her.

 

Det er ikke en vits, men en anekdote, og utførelsen din mangler både stil og timing sammenliknet med orginal-dumpen.

 

Sorry, but you failed, hard.

 

(Forresten, dette er humor delen av forumet. Sarkasme er som regel mye morsommere enn å si ting rett ut, dermed blir det brukt mye her. Det handler ikke om å være umoden, det handler om å kjenne sitt publikum. Deal with it.)

 

Jeg forstår nå, etter din intelektuelle, hyggelige og modne tilbskemelding at humor delen av dette forumet er for alle brukere; både nye og gamle. de som vil kjerme ut litt fra de frekvente umodne tilbakemedlingene (som ofte kommer fra de uten liv eller mening med så myte tid at de ikke gjør annet enn å finne folk å hakke ned på for å få seg selv opp på selvtillits pedestallen sin.), de som ser etter en god latter uten regler for "rett og galt", de som vil finne likesinede humor, de som vil rett å slett ha en pause fra alt vrøvlett fra brukere som ser seg selv større enn alle andre.

There u go sytepave ;)

 

## deler av støtende tråd fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...