Gå til innhold

LGs råeste mobil offisielt lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har 2100 mAh batteri på min Samsung Galaxy S3, noe som er ganske lite i forhold til hva dagens firekjernermobiler med store skjermer trekker av strøm. Så det vil nok ikke bli noen batterirevolusjon.
Ikke for å starte noen krig, men samsung sin firekjerner bruker vel alle kjernene hele tiden? Denne vil kunne deaktivere kjerner etter behov. Så jeg tror nok denne vil ha langt bedre batteriytelse enn det vi er vant til...

 

Her bommer du stygt. Jeg har bla. en Galaxy Note (to kjerner), og det er ikke verre enn å installere en app som viser prosessorbruk for å se at den ene kjernen er i dvale og vekkes igjen når en prosess trenger ekstra krefter. Vil jeg deaktivere en kjerne helt så er det ikke verre enn å bruke 2nd Core fra Tegrak.

Lenke til kommentar

Hmm, stor skjerm, god oppløysning, god prossessor og mye ram, kan jo bli digg det! Noen spennendes funskjoner, batteriet var litt lite, og likte definitivt ikke glasset på baksiden. Ser bra ut, men skal nok ha Note 2 :)

 

Lite batteri ??? Ifølge artikkelen står det iallfall 2199mAh, det er jo langt over det andre mobiler har.....

I min mobil står det 1200mAh og den har 4" skjerm og rekker i ca 3 - 3,5 dager ved normal bruk.

Ahah, jeg leste feil xD, sorry-
Lenke til kommentar

En LG tlf er en LG tlf, om de lager den av gull eller glass. LG har elendige telefoner. har arfart det.

 

Nok engang et elendig innlegg. Min første android telefon var en Samsung Spica, og jeg sverget på døde og liv å aldri skaffe en Samsung igjen. Dette innlegget blir besvart fra en samsung galaxy nexus..

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk vil kjøre stock ROM uansett jeg.. LG, HTC, Samsung og alle de andre lager grensesnittskall kun for å differensiere seg fra hverandre og ikke for å gjøre Android bedre eller mer funksjonelt. Android 4.x synes jeg virkelig ikke trenger noe sminke og det første jeg vil gjøre skulle jeg skaffe meg denne telefonen er å portere CM10 over snarest :) Så for de som foretrekker en god ren Android-opplevelse trenger ikke bekymre seg for at telefonen ikke vil kjøre noe annet enn nyeste versjon av Android ;)

 

En LG tlf er en LG tlf, om de lager den av gull eller glass. LG har elendige telefoner. har arfart det.

 

Ukens tåpeligste innlegg? Hva slags erfaringer er det du har hatt med en telefon som skulle tilsi at alle LG-telefoner er elendige?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Skjønner ikke at folk vil kjøre stock ROM uansett jeg.. LG, HTC, Samsung og alle de andre lager grensesnittskall kun for å differensiere seg fra hverandre og ikke for å gjøre Android bedre eller mer funksjonelt. Android 4.x synes jeg virkelig ikke trenger noe sminke og det første jeg vil gjøre skulle jeg skaffe meg denne telefonen er å portere CM10 over snarest :) Så for de som foretrekker en god ren Android-opplevelse trenger ikke bekymre seg for at telefonen ikke vil kjøre noe annet enn nyeste versjon av Android ;)

 

Det spørs ettersom hvor populær mobilen er og om den leveres med åpen eller låst bootloader. Mobiler med låste bootloadere blir ofte veldig upopulære på f.eks XDA da det sier litt om produsenten.
Lenke til kommentar

Jeg synes TouchWiz er utrolig deilig. Jeg har prøvd CM9, men jeg har falt tilbake på TouchWiz originalt ifra Samsung på min Galaxy S2. Jeg synes rett og slett at TouchWiz er bedre og mer funksjonelt.

 

Nå vet jeg at dette er omtrent som å banne i kirka, da jeg kun ser folk rundt omkring som hater TouchWiz, men det er nå min erfaring av det. Og jeg antar at dette er enda mer sant når jeg får meg Note II, da jeg ikke har sett noen ROMs som faktisk er lagt opp til å bruke stylus (eller i det minste er beregnet på en Note), som faktisk er gode, enda. Nå er det bare YouTube-videoer jeg har sett, men allikevel.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk vil kjøre stock ROM uansett jeg.. LG, HTC, Samsung og alle de andre lager grensesnittskall kun for å differensiere seg fra hverandre og ikke for å gjøre Android bedre eller mer funksjonelt. Android 4.x synes jeg virkelig ikke trenger noe sminke og det første jeg vil gjøre skulle jeg skaffe meg denne telefonen er å portere CM10 over snarest :) Så for de som foretrekker en god ren Android-opplevelse trenger ikke bekymre seg for at telefonen ikke vil kjøre noe annet enn nyeste versjon av Android ;)

 

Det spørs ettersom hvor populær mobilen er og om den leveres med åpen eller låst bootloader. Mobiler med låste bootloadere blir ofte veldig upopulære på f.eks XDA da det sier litt om produsenten.

 

Er heldigvis nesten ingen nye telefoner soM ikke lar seg låses opp ganske greit :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...