Gå til innhold

Motorola lanserte Razr i med Intel Inside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knall hardware! Hadde de bare fulgt opp med software-oppgraderinger hadde jeg vurdert denne, men etter å først sist uke ha mottatt ICS til min Razr som jeg kjøpte i desember 2011 med lovnad om oppgradering i januar/starten av 2012 stoler jeg ikke på at man har en oppgradering innen påske... Motorola har noe å bevise før det står på min ønskeliste igjen.

Lenke til kommentar

Synd at de gikk for qHD-oppløsning på skjermen.. og selv om de ter kult at Qualcomm får konkurranse så er det litt problematisk med x86-arkitektur da eksempelvis Android 4.1 ikke støtter det enda.. :/

 

qHD på 4,3" er absolutt godt nok etter min mening. Hadde skjermen vært større hadde HD-oppløsning vært mer interressant. Og det er jo det i RAZR HD på 4,7", som er den mest kompakte 4,7".

 

 

På hvilken måte er ikke dette den perfekte telefon?

 

Mtp utsalgsprisen, batteriet og skjermstørrelse ift hvor kompakt den er, ingenting å klage på her nei :)

 

Knall hardware! Hadde de bare fulgt opp med software-oppgraderinger hadde jeg vurdert denne, men etter å først sist uke ha mottatt ICS til min Razr som jeg kjøpte i desember 2011 med lovnad om oppgradering i januar/starten av 2012 stoler jeg ikke på at man har en oppgradering innen påske... Motorola har noe å bevise før det står på min ønskeliste igjen.

 

Motorola 'lekket' allerede ICS-oppdateringen i februar, men opplevde forsinkelser pga krangel mellom Google og et par av de største teleleverandørene i Europa.

 

For litt over 100 dager siden fikk Motorola ny ledelse, tidligere Google-mann, og Googles toppsjef åpnet Motorola's pressekonferanse i USA for noen uker siden når de lanserte den to-eggede tvillingbroren M og storebrødrene HD og HD MAXX. De har lovt JB innen nyttår på disse nye modellene, inkludert i-modellen.

 

Telefonen din har nå 672.180.41.XT910.NonEFIGSRetail.en.EU, nøyaktig samme fw som ble sluppet i sommer andre steder. Den har vært klar lenge, og tilgjengelig på nett, bare litt byråkrati som har ført til forsinkelser her i nord vedr. utrullingen OTA.

 

Med det sagt, var alle produsenter relativt sene med overgangen til ICS.

Av eldre modeller jeg har hatt gikk Milestone fra 2.0, til 2.1 og deretter 2.2 på svært kort tid innen oppdateringene kom. På 2.2 var det merkbart at 256MB ram begynte å bli noe knapt.

 

Om denne får pris rundt 3500 kr ved lansering, blir det et svært kurant valg. Koster 3200kr i England ved lansering.

 

Blir spennende å se om utvilkerversjon av denne også kommer. Utviklerversjonen av RAZR M har samme utsalgspris som retail-utgaven, som er samme pris som RAZR i har fått i England.

 

EDIT:

Fikk nå sett dagens presskonferanse, rakk den ikke tidligere idag. La godt merke til ta han sa at denne vil komme med opplåsbar bootloader i markeder som tillater det, mtp teleleverandører. Så da er det stor sannsynlighet for at vi får mulighet for å åpne den her.

Endret av AudioV
Lenke til kommentar

RARZ I (M med intel) er ikke ment som en high end telefon, det er det RAZR HD og HD MAXX som står for.

 

Vet amobil om Motorola RAZR HD MAXX Developer Edition (Slitsomt å si) kommer i det hele tatt til Norge? Leste noen bekymringsverdige rykter om at den er ekslusiv til USA-Verizon! :-S

 

Retail-utgaven av HD MAXX vil være Verizon-eksklusiv i en kortere periode til å begynne med. Developer edition av både HD (MAXX) og M er ulåste utgaver som selges av Motorola, skal dermed ikke ha noe med Verizon å gjøre.

 

 

Prisen for denne RAZR i er nå 3325kr + frakt hos expansys.no som forhåndsbestilling. Herlig pris for helt ny telefon. En julegave i boks ;)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Gammel tråd, men vil bare informere om at jeg har hatt denne telefonen en drøy uke nå. Kan ikke si meg annet enn MEGET fornøyd! Batteriet holder såvidt i to dager, der min aldrende HTC Sensation ved tilsvarende eller mindre bruk kun klarer en knapp dag. Har også fått oppdatering til Android 4.1.2. Vet ikke hvor lett den er å få tak i i Norge (min er fra UK), men kan varmt anbefale den, med mindre man er avhengig av CandyCrush Saga, som er den eneste appen jeg har oppdaget til nå som tydeligvis har problemer med å kjøre på Intel CPU. Regner med at det er det som er problemet i hvert fall, med tanke på att det bare lukkes automatisk når jeg prøver å starte det...

 

Dette er akkurat den telefonen jeg har lett etter egentlig, med tanke på at den har like stor skjerm som HTC Sensation (4,3") men er fysisk mindre. Alle topp-telefoner som kommer for tiden har etter min mening ALTFOR stor skjerm...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...