Gå til innhold

real madrid-city


macini

Anbefalte innlegg

så city som skal spille champions legue igjen. men de har spillt i den før så det er ikke nytt. så real madrid som vant serien sin i spania og så city som vant premier legue så det er beste lagene som skal spille den. de kan være redde. for de ser city har bedre sessong hittil enn rela madrid så ikke sikkert de gler seg til kampen og så kan de spille dårlig også da. så hvis city vinner kampen så er de verdens beste lag da. jeg sa det på vg fotballsida også jeg. at city var verdens beste lag og jeg sa det lenge. så ingen som ville høre på det. og så vant city serien men de vil ikke si det fortsatt. city som slo barcelona og så var det ingen andre lag som klarte det. så real madrid som har slått barcelona. bare de og city som har klart det og nå skal de spille kamp. så da er city best når de vinner den da. så dere kan ikke si nei til det.

 

 

 

 

 

 

 

 

ingen som vet hvem som skal spille den men agero og richards og zableta som er skadet igjen. men det er hart maicon kompany lescott clichy toure garcia nasri silva kolarov tevez som kanskje skal spille den. så det kan bli spennende kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det er tydelig at denne "mancini" enten ikke er gammel nok til å kunne skrive slik som oss andre ennå, eller at han/hun bare ikke har lært seg det av andre grunner. Jeg tror ikke han/hun gjør dette bevisst, for å irritere noen. Må dog si meg enig i at det er utrolig irriterende, og er på kanten til spam.

 

Gleder meg sinnsykt til neste kamp mellom de to lagene. Litt spesiellt da jeg hovedsaklig er Real fan, men holder med City innenfor PL. Underholdene kamp er jeg uansett sikker på vi får, atter en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...