Gå til innhold

t610 eller sl55?


josh

Anbefalte innlegg

Skal ha ny tlf. og har vel endt opp med disse to som alternativ.

 

Har en t68i som gikk konken i går, og trenger derfor ny telefon. Heller litt mot t610 pga. funksjonalitet og slike ting, men sl55 ser jo unektelig helt fantastisk ut! Er den noen som kan hjelpe meg og bestemme meg? :)

 

PS. En ting som er viktig for meg er batterilevetid. Hvordan er det med dette i praksis? Forskjellen mellom de to tidligere nevnte telefonene altså...

 

Takker for all hjelp jeg kan få!

 

mvh

Joakim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Ericsson vil ha en paralellserie med T-serien, altså den de viste igår med Z600 og Z200. Z200 er jo ingen oppfølger til T200, men en paralellmodell for de som ønsker kamskjellformat.

 

Er mulig at Z-serien skal være mer designaktig enn T-serien, men det fpr vi jo se når de neste Z-modellene dukker opp.

Lenke til kommentar
Skal ha ny tlf. og har vel endt opp med disse to som alternativ.

 

Har en t68i som gikk konken i går, og trenger derfor ny telefon. Heller litt mot t610 pga. funksjonalitet og slike ting, men sl55 ser jo unektelig helt fantastisk ut! Er den noen som kan hjelpe meg og bestemme meg? :)

 

PS. En ting som er viktig for meg er batterilevetid. Hvordan er det med dette i praksis? Forskjellen mellom de to tidligere nevnte telefonene altså...

 

Takker for all hjelp jeg kan få!

 

mvh

Joakim

 

Jeg ville valgt SE T610.. Hvorfor ? Jo. Den har bedre skjerm, større display,blåtann, (intigrert kamera ) osv. Syns Sl55 er pen å se på. Men det var helt til jeg holdt den i handa. Den er alt for liten etter min mening...

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at dette ikke er en oppfølger til T610? Det er jo en forbedret utgave av T610 i et nytt design! Dermed er dette en oppfølger til T610!

Den er en "klapse telefon" (clamshell), noen liker dette bedre noen liker vanlig design bedre. Man kan ikke si at clamshell ER bedre...

Den er mer et alternativ

Vet ikke så mye om SL55, men T610 er en ypperlig mob, viss du vil ha clamshell så ville eg ventet til Z600

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...