Gå til innhold

Endret avgangstid uten å bli varslet?


Juden

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Cape Town i januar og bestilte billett på lørdag.

 

Da jeg bestilte så var avgangstiden fra London 17:40.

 

Så var jeg bare innom nettsiden for å sjekke om prisen hadde gått opp og merket at avgangstiden er satt til 19.30 fra London.

 

Men jeg har ikke blitt varslet om dette verken gjennom epost eller mobil.

 

Hvilken tid tror dere gjelder?

 

For når jeg går på "manage my booking" så står avgangstiden på 17:40 der fra London!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville holdt meg til det tidligste tidspunktet. Det eneste som kan skje da er at du møter opp for tidlig og må vente litt. I motsatt fall er det jævlig idiotisk å møte opp 2 timer etter at flyet har forlatt London.

 

Det er jo lenge til jeg skal reise, men ville bare vite om selskapet er pliktig til varsle? Flyr med British Airways!

Lenke til kommentar

Jeg ville holdt meg til det tidligste tidspunktet. Det eneste som kan skje da er at du møter opp for tidlig og må vente litt. I motsatt fall er det jævlig idiotisk å møte opp 2 timer etter at flyet har forlatt London.

 

Det er jo lenge til jeg skal reise, men ville bare vite om selskapet er pliktig til varsle? Flyr med British Airways!

 

Regner med de er pliktige til å varsle, men de kan ha rutiner på at dette gjøres en viss tid i forveien og ikke med en gang flyavgangen er endret, eller de kan ha for dårlige rutine.

Du bør uansett sjekke at du har skrevet all kontaktinformasjon korrekt i bestillingen.

Lenke til kommentar

Har selv hatt flighter med BA som ble kansellert, med de følgene at jeg ble booket om til en annen flight. Det dukket da opp et rødt utropstegn i MMB (Manage My Booking), og jeg fikk en mail.

 

 

Er du sikker på at du velger riktige flighter når du søker på nytt? Kan en av flightene ha blitt utsolgt?

 

Hvis alt ser normalt ut i MMB; ville jeg stolt på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...