Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynne å suge igjen


treskopus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få fyren til å dusje først da vett, så får du en ren pikk istedenfor.

 

Sist jeg forsøkte det, smakte og stinket fyren fortsatt like ille - men han hadde i tillegg fullt av kviser på kukhodet, da, så kanskje det var noe av årsaken. Min nåværende fuckbuddy er hvert fall renslig av seg, så forhåpentligvis slipper jeg slike uhumskheter der i gården.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Få fyren til å dusje først da vett, så får du en ren pikk istedenfor.

 

Sist jeg forsøkte det, smakte og stinket fyren fortsatt like ille - men han hadde i tillegg fullt av kviser på kukhodet, da, så kanskje det var noe av årsaken. Min nåværende fuckbuddy er hvert fall renslig av seg, så forhåpentligvis slipper jeg slike uhumskheter der i gården.

Kviser? Du mener vel talger

Lenke til kommentar

Jeg siterer meg selv fra en tidligere tråd:

 

1. Start rolig. Utløsningen er målet, men det haster ikke å komme dit. (Og noen ganger ikke en gang det, siden det skal skje senere i akten.)

 

2. Øyekontakt er en god ting. Det viser at du ikke er flau over det du gjør. Og så er blikk sexy.

 

3. Det er hånda (hendene) som gjør mesteparten av jobben. Bruke den ledige hånda til å kjæle med erogene soner. (Som på baksiden av ballene.) Flytt gjerne tunga dit også innimellom.

 

4. Slikk og bruk tungen og leppene aktivt. Selv om det heter blowjob hjelper det ikke å blåse, men man kan godt suge litt (selv om det ikke er det som gir utløsningen.)

 

5. Spytt er ikke negativt. Gutter har ikke mye mer glede av at det er tørt enn jenter har. Synes gutten det er grisete med spytt er han ikke klar for oral sex.

 

6. Vær lydhør. Gutter er enkle og forutsigbare, og lydene han kommer med vil fortelle deg når han begynner å lade kanonen. Da er det på tide å fokusere på innspurten.

 

7. Tenk - på forhånd - hvor du vil at det skal ende. I munnen, på kroppen, på puta. Uansett, ikke gi deg før han er ferdig, det er under utløsningen han trenger deg mest.

 

8. Kjæling og slikking etterpå er deilig, og viser at du ikke synes at det er ekkelt at han kom.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 7
Lenke til kommentar

3. Det er hånda (hendene) som gjør mesteparten av jobben. Bruke den ledige hånda til å kjæle med erogene soner. (Som på baksiden av ballene.) Flytt gjerne tunga dit også innimellom.

 

Altså.. jeg har alltid fått best respons når jeg bruker munnen, og trenger ikke å engang holde i den engang.. Runking kan han gjøre selv når han føler for det, skal det suges så skal det suges! :p

 

Konklusjon; prøv å få til en stram fitte med din egen munn (vakum, sug, bruk tunge, hele spekteret), fokuser på penishodet, men ikke glem resten. Det er gull verdt har jeg merket.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...