Gå til innhold

Slik er iPhone 5 i bruk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker jo som en fin og grei telefon, det eneste som skuffer er at den ikke byr på noe særlig nytt. Greit den har bedre specs, men ikke noe banebrytende. For meg virker det bare som en større versjon av 4S, ikke noe særlig nytt å melde rent software- eller hwmessig. Kanskje derfor jeg foretrekker Android, da de skifter layout og farger ved hver oppdatering og legger til en rekke kule features.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha! Det er så lite nytt på telefonen at han vet ikke helt va han skal vise fram... År etter år lanserer de den samme gamle telefonen bare med bedre harware... Fortsetter det slik så kanskje vi kan bli kvitt den ultra kjedlige telefonen.

 

PS: Håper de snart begynner å ser etter en ny designer, designet er jo det samme år etter år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var en skuffende release ja. Hadde sett for meg noe som kom til å gi samsung og htc skikkelig konkurranse.

 

Både Samsung og HTC ser da på Apple som sin største konkurrent. Enda mer etter at femmern kom....selv om du måtte tro og mene noe annet er det realiteten som gjelder.

Endret av iPaal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var en skuffende release ja. Hadde sett for meg noe som kom til å gi samsung og htc skikkelig konkurranse.

 

Både Samsung og HTC ser da på Apple som sin største konkurrent. Enda mer etter at femmern kom....selv om du måtte tro og mene noe annet er det realiteten som gjelder.

 

Lol. Samsung og HTC har teknisk bedre produkter og baner fram for nytekning, i alle fall til en viss grad(tenker ikke på design nå). Tidligere har apple laget nye og spennende telefoner med noe nytt og banebrytende. Denne gangen var det ingenting nytt eller uprøvd. Det er vel av felles oppfatning at Apple ikke henger helt med.

 

Selvfølgelig vil ungdommer, hipstere og personer som ikke vet bedre følge Apple slik som de har gjort før, men jeg tviler på at de klarer og rekruttere så veldig mange nye disipler med dette nye ''underet''.

Endret av Cpt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...