Gå til innhold

Hvorfor er...


ThaHoward

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Å herregud, dette er jo en bekreftelese på noe jeg registrerte i en annen tråd for en ca. 1 måned siden. TS prøver seg på kvinnelige forumbrukere, som kan være alt fra kvinner til gamle griser i stresslessen.

Lenke til kommentar

Å herregud, dette er jo en bekreftelese på noe jeg registrerte i en annen tråd for en ca. 1 måned siden. TS prøver seg på kvinnelige forumbrukere, som kan være alt fra kvinner til gamle griser i stresslessen.

haha, tror TS bare skrev dette for å være morsom.. :D tror vi alle er trygge :p
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å herregud, dette er jo en bekreftelese på noe jeg registrerte i en annen tråd for en ca. 1 måned siden. TS prøver seg på kvinnelige forumbrukere, som kan være alt fra kvinner til gamle griser i stresslessen.

haha, tror TS bare skrev dette for å være morsom.. :D tror vi alle er trygge :p

Du kjenner ikke gutter ser jeg. En av taktikkene våre er å prøve oss på dere på en slik måte at det kan tolkes som forsøk på humor om det ikke skulle gå som ønsket. På den måten er vi sikret. Går det riktig så er alt bra. Får vi ikke napp har vi fortsatt stoltheten i behold.

 

Sånn. Da har du lært noe i dag også.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Å herregud, dette er jo en bekreftelese på noe jeg registrerte i en annen tråd for en ca. 1 måned siden. TS prøver seg på kvinnelige forumbrukere, som kan være alt fra kvinner til gamle griser i stresslessen.

haha, tror TS bare skrev dette for å være morsom.. :D tror vi alle er trygge :p

Du kjenner ikke gutter ser jeg. En av taktikkene våre er å prøve oss på dere på en slik måte at det kan tolkes som forsøk på humor om det ikke skulle gå som ønsket. På den måten er vi sikret. Går det riktig så er alt bra. Får vi ikke napp har vi fortsatt stoltheten i behold.

 

Sånn. Da har du lært noe i dag også.

Vel, hvordan er du sikker på at alle guttene er slik ? men du har rett, mange menn kan være slik. men jeg synes ikke det er rett av deg å antyde at alle gutter er slik. :hmm:
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

De fleste gutter mangler et "magnetisk felt" som holder de på plass. Det jeg mener er at de fleste gutter prøver seg på alle jenter de kan. Mens jenter må ikke prøve seg på alle gutter de kan, for jenter kan ha gutter som venner, mens visa versa er vanskelig for gutter som ikke har kjæreste.

 

Jeg forskjellsbehandler ikke jenter og gutter. Jeg kan være venn med en jente, som med en gutt, uten å måtte sjanse meg på henne.

Lenke til kommentar
Vel, hvordan er du sikker på at alle guttene er slik ? men du har rett, mange menn kan være slik. men jeg synes ikke det er rett av deg å antyde at alle gutter er slik. :hmm:

Du må jo skjønne at jeg generaliserer. Det er en trend. Selvsagt finnes det ett og annet utskudd.

 

Vel, det er ikke så lett å se at du generaliserer da. så nei jeg skjønte ikke det.

likevel er jeg uenig med det du sier, men jeg respekterer meningene dine. har du bevis på at "alle" menn er ute etter noe ?

 

De fleste gutter mangler et "magnetisk felt" som holder de på plass. Det jeg mener er at de fleste gutter prøver seg på alle jenter de kan. Mens jenter må ikke prøve seg på alle gutter de kan, for jenter kan ha gutter som venner, mens visa versa er vanskelig for gutter som ikke har kjæreste.

 

Jeg forskjellsbehandler ikke jenter og gutter. Jeg kan være venn med en jente, som med en gutt, uten å måtte sjanse meg på henne.

 

Har flere guttevenner som ikke prøver seg på meg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lite flørting generelt på dette forumet(eller foregår det ting på bakrommet som jeg ikke vet om?),husker da jeg var på nettby,der var det vilt ja(og flere pervoer en hu der "koke ris i posen dama" som aborterer hvert kvarter :ohmy: ).

 

Komplimenter er uansett bra.

 

:w00t:

 

Ja ikkesant, hvorfor skal han bry seg om jeg flørter med jenter eller ei? Det er mitt "problem" (vil ikke akkurat kalle det for et problem) at jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...