Gå til innhold

Kjøp av nytt skjermkort!


Begre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GIGABYTE GEFORCE GTX 670 OC 2GB PCI-E = jeg anbefaler ikke overklokking, det vet jeg selv crash på gaming og dårligere grafikk. første gang går helt bra men etter hvert går dårligere på grunn av overklokking. 3 vifter belaster 50%-70% kan øke etter hvert problemer. det finnes mye bedre enn den der vis du skal ha ultimate gaming fremtiden din. 2GB det har jeg hatt i 2010. jeg syns du bør ha bedre fremtid skjermkort 4GB ville jeg hatt eller 8GB skjermkort ville jeg hatt, jeg vet det kommer nytt grafikk motor hver år for eksempel dx12 kommer hvert, nye spill krever bedre skjermkort ram, da hjelper ikke å ha 2GB, pass på at du ikke bli lurt.

 

jeg så memroy bus bredde 256-BIT koster 3366kr. og andre koster 3133kr. fungere grei gaming men kan lagge fps.

 

se på komplett her siden jeg har fant:

 

Gigabyte Radeon HD 7950 3GB GDDR5 384-BIT og koster 2399kr.

http://www.komplett....ku=741889#extra

 

Gigabyte Radeon HD 7970 GHz 3GB GDDR5 384-BIT 6 GHz og koster 3495kr.

http://www.komplett....ku=760919#extra

 

Vis du skal beste råeste ultimate skjermkort varer bedre i fremtiden skjermkort ditt og uten å bytte mange år se på siden her:

ASUS GeForce GTX 690 4GB PhysX CUDA 512-BIT 6GHz og koster 7995kr + kommentar

http://www.komplett....ku=751384#extra

 

 

xbox 360 = ATI skjermkort, den er windows os

 

Ps3 = nvidia skjermkort, den er linux os

Endret av gandi89
Lenke til kommentar

GIGABYTE GEFORCE GTX 670 OC 2GB PCI-E = jeg anbefaler ikke overklokking, det vet jeg selv crash på gaming og dårligere grafikk. første gang går helt bra men etter hvert går dårligere på grunn av overklokking. 3 vifter belaster 50%-70% kan øke etter hvert problemer. det finnes mye bedre enn den der vis du skal ha ultimate gaming fremtiden din. 2GB det har jeg hatt i 2010. jeg syns du bør ha bedre fremtid skjermkort 4GB ville jeg hatt eller 8GB skjermkort ville jeg hatt, jeg vet det kommer nytt grafikk motor hver år for eksempel dx12 kommer hvert, nye spill krever bedre skjermkort ram, da hjelper ikke å ha 2GB, pass på at du ikke bli lurt.

 

jeg så memroy bus bredde 256-BIT koster 3366kr. og andre koster 3133kr. fungere grei gaming men kan lagge fps.

 

se på komplett her siden jeg har fant:

 

Gigabyte Radeon HD 7950 3GB GDDR5 384-BIT og koster 2399kr.

http://www.komplett....ku=741889#extra

 

Gigabyte Radeon HD 7970 GHz 3GB GDDR5 384-BIT 6 GHz og koster 3495kr.

http://www.komplett....ku=760919#extra

 

Vis du skal beste råeste ultimate skjermkort varer bedre i fremtiden skjermkort ditt og uten å bytte mange år se på siden her:

ASUS GeForce GTX 690 4GB PhysX CUDA 512-BIT 6GHz og koster 7995kr + kommentar

http://www.komplett....ku=751384#extra

 

 

xbox 360 = ATI skjermkort, den er windows os

 

Ps3 = nvidia skjermkort, den er linux os

Er det du har røyka? Bare se bort fra alt det tullet her, Asus GTX 670 er et kjempekort som kommer til å være bra i mange år framover. Endret av TotalMess
Lenke til kommentar

GIGABYTE GEFORCE GTX 670 OC 2GB PCI-E = jeg anbefaler ikke overklokking, det vet jeg selv crash på gaming og dårligere grafikk. første gang går helt bra men etter hvert går dårligere på grunn av overklokking. 3 vifter belaster 50%-70% kan øke etter hvert problemer. det finnes mye bedre enn den der vis du skal ha ultimate gaming fremtiden din. 2GB det har jeg hatt i 2010. jeg syns du bør ha bedre fremtid skjermkort 4GB ville jeg hatt eller 8GB skjermkort ville jeg hatt, jeg vet det kommer nytt grafikk motor hver år for eksempel dx12 kommer hvert, nye spill krever bedre skjermkort ram, da hjelper ikke å ha 2GB, pass på at du ikke bli lurt.

 

jeg så memroy bus bredde 256-BIT koster 3366kr. og andre koster 3133kr. fungere grei gaming men kan lagge fps.

 

se på komplett her siden jeg har fant:

 

Gigabyte Radeon HD 7950 3GB GDDR5 384-BIT og koster 2399kr.

http://www.komplett....ku=741889#extra

 

Gigabyte Radeon HD 7970 GHz 3GB GDDR5 384-BIT 6 GHz og koster 3495kr.

http://www.komplett....ku=760919#extra

 

Vis du skal beste råeste ultimate skjermkort varer bedre i fremtiden skjermkort ditt og uten å bytte mange år se på siden her:

ASUS GeForce GTX 690 4GB PhysX CUDA 512-BIT 6GHz og koster 7995kr + kommentar

http://www.komplett....ku=751384#extra

 

 

xbox 360 = ATI skjermkort, den er windows os

 

Ps3 = nvidia skjermkort, den er linux os

 

"Ok...."

Lenke til kommentar

Sier du jeg snakker tull

 

Har du noe bevis om amd radeon 7970 ?????

Jeg tror du har drukket for mye alkohol, oppkastet for mye i bøtta og klarer ikke spille green online.

 

Jeg syns du bør sjekke denne siden så vet du at jeg har bevis selv. jeg vet veldig mye om nvidia geforce gtx 670 og den har fått dårlig, da er det bedre med gtx 690 som finnes i dag.

 

Nvidia geforce gtx 690 slo gtx 670 og

+

amd radeon 7970 slo gtx 670

=

nvidia geforce gtx 670 fått dårlig

kaster pengene ut av vinduet.

 

http://www.tomshardw...ark,3232-8.html

 

klikk med en gang så ser du hva jeg mener, detter er bevis.

 

Jeg anbefaler Gigabyte Radeon HD 7970 GHz 3GB GDDR5 384-BIT 6 GHz og koster 3495kr.

 

Lykke til :)

Endret av gandi89
Lenke til kommentar

hellbink sier: Trengte bare å vite om det var bedre:)

 

jeg anbefalte Gigabyte Radeon HD 7970 GHz 3GB GDDR5 384-BIT 6 GHz og koster 3495kr. nå får du vite at den er bedre enn gtx 670

 

det er siden her http://www.tomshardw...rk,3232-8.html. hvilket spill du skal spille? hva med moderne spill kanskje det krever mye skjermkort ram. witch 2 krever mye skjermkort ram. Mindre skjermkort Ram du kan få dårlig grafikk spill, jo mer ram skjermkort får bra grafikk, det er forskjell. Da trenger han beste skjermkort. kammeraten min som hadde før geforce gtx550, han spurte meg hvorfor lagger bf3 multiplayer server 64 player. fps lå 15, han maste meg veldig mye kan du fixe bort lagg server online, jeg sa til han da må du bruker mer penge på beste skjermkort vis du skal spille server online bf3 64player.

 

jeg har amd quad-core A10-5700 APU 3.40GHz med radeon 7660D det er intregrert skjermkort. Du kan se på profile min jeg har testet spill. Jeg spiller ikke singel-player spill, jeg syns det er kjedelig. Jeg har begynt å spille server onlne spill. Da må den ha bra skjermkort uten lagge server online spill. hvem liker singel-player spill?????????????????????? singel player krever ikke så mye, men multiplayer gjør vis du spiller 64player. singel-player har jeg 100 Pc-spill orginal Cder og jeg har solgt bort fordi jeg har runnet den men KJEDELIG å spille på nytt. jeg har begynt i stedet multiplayer online. Hva med hellbink??? kanskje han liker også online spill, ikke bare singel-player.

 

se på disse spille, jeg spiller online andre folk.

---------------------------------

Counter-strike GO (online) koster penger

Team fortress 2 free to play (online)

gotham city impostors free to play (online)

spiral knight (online) nesten som ZELDA free to play

WOW starter edition (online)

Call of duty: world at war + zombie map (online) da må jeg bruke Garena

Skryim den er ikke online, jeg liker den, men bare for å prøve den.

Penumbra collection (tenke spill og jeg liker tenke spill)

SMITE (Online) free to play

Diablo 3 (Online) bare for prøve den, jeg liker den

Goldeneye source (online) free to play

Half-life 2 Deatmatch (online)

Marble Arena 2 (online) free to play

Zdeamon Doom (online) free to play

Cube 2 saurbraten (online) free to play

tribes (online) free to play

blacklight (online) free to play

Boulder rush (Minne om Commandore 64) jeg liker lage banen mye level edit.

Wolfram (Remake wolf3D bra grafikk) free games, jeg har prøvd den, jeg liker den

AVA free to play (Online)

Quake Live (online) free to play

Killing Floor (online) koster penger

 

nye free to play kommer snart:

---------------------------------------

call of duty online free to play

Fear origin online free to play

metro online free to play

 

Jeg venter disse spille.

Endret av gandi89
Lenke til kommentar

Nvidia geforce gtx 690 slo gtx 670 og

+

amd radeon 7970 slo gtx 670

=

nvidia geforce gtx 670 fått dårlig

kaster pengene ut av vinduet.

 

 

Ja, du snakker tull. Selvfølgelig 690 slår 670...noe annet ville vært ganske overraskende, GTX 690 koster tross alt tre ganger så mye. 7970 og 670 har jevn ytelse seg imellom avhengig av hvilke spill man skal kjøre, men liten fordel til 670 da man får mer for pengene (fra 2600kr+ ) mot AMDs 7970 (fra 3000kr+). Du burde forøvrig lære deg norsk rettskriving.

Endret av Milmo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen, setningene dine mangler subjekt og verb, det er enkelte grunnleggende ferdigheter en bør mestre før man begynner å poste på forum.

 

Mer VRAM hjelper kun om spillet klarer å nyttegjøre seg det. I dag er det et fåtall av spill som ere begrenset av 2GB VRAM på 5760x1080, 192GB/s båndbredde er da en større begrensning enn mengden VRAM.

 

Når du begynner å prate om at du har en APU som enda ikke finnes i butikkene begynner jeg dog å skjønne hva slags type medlem du er.

Lenke til kommentar

Gandi89, du vet foresten hvorfor BF3 med 64 spillere lagger? Multiplayer BF3 tar veldig mye CPU-kraft. Hvis all krafen skal brukes til å regne ut alle 64 spillerne, så får den ikke mye tid til å gi informasjon til skjermkortet. Hvis maskinen klarer 16 spillere, men sliter med 64, så ville jeg byttet til en raskere CPU.

 

Enig med Arni, så vidt jeg vet er de aller fleste spill begrenset til 2 GB da spillene er laget for å kunne fungere i 32-bit og ikke støtter mer enn 2GB RAM. I gamle dager hadde mengden RAM på skjermkortet tilknyting til hvor høy oppløsning man kunne kjøre. Hvis Arni har riktig ang 2GB VRAM på 5760x1080, så er til og med GTX 690 utdatert før 4k eller 8k skjermer er tilgjengelig for forbrukeren til en rimelig penge.

Lenke til kommentar

Nvidia geforce gtx 690 slo gtx 670 og

+

amd radeon 7970 slo gtx 670

=

nvidia geforce gtx 670 fått dårlig

kaster pengene ut av vinduet.

 

 

Ja, du snakker tull. Selvfølgelig 690 slår 670...noe annet ville vært ganske overraskende, GTX 690 koster tross alt tre ganger så mye. 7970 og 670 har jevn ytelse seg imellom avhengig av hvilke spill man skal kjøre, men liten fordel til 670 da man får mer for pengene (fra 2600kr+ ) mot AMDs 7970 (fra 3000kr+). Du burde forøvrig lære deg norsk rettskriving.

 

 

****

 

hellbink sier: Var den jeg hadde tenkt å ta. Trengte bare å vite om det var bedre:)

 

Hvilket spill skal man kjøre? har du glemt gå på siden her: http://www.tomshardw...ark,3232-8.html

 

Tom's hardware de har testet moderne spill og den krever mye. battlefield 3, crysis 2, skyrim, dirt3, world of warcraft, metro 2033. GTX 670 ligger lavt FPS, 7970 den har bedre FPS enn GTX670. Nvidia geforce GTX670 man får ikke mer for pengene fra 2600+ mot amd 3000+, begge er egentlig dyre. Det kommer an på hva som er best? slutt å snakk tull.

 

SE PÅ PRISEN

GIGABYTE GEFORCE GTX 670 OC 2GB = 3366kr.

Gigabyte Radeon HD 7970 GHz 3GB GDDR5 384-BIT 6 GHz og koster 3495kr.

det er jo 129kr. forskjell. er du IDIOT???

 

LES DENNE HER OGSÅ

Benchmark Results Tom's hardware de har testet skjemkort. Hardware. June 22, 2012

 

LES DENNE HER OGSÅ HVOR MANGE FOLK LIKER DEN???

Facebook 65,121 folk liker Tom's Hardware.

Endret av Hårek
Fjernet personangrep
Lenke til kommentar

er bare en link der gandhi89. du er helt ute å kjøre du. link resten av greiene da. 670 er et bedre kort på en del spill og dårligere på andre, spesielt bf3.

 

i tilegg får du faktisk til tider 670 til under 3000kr og da er det et vesentlig bedre valg enn 7970 ,men med de nye prisene er nok 7950 det beste valget med henhold til pris/ytelse.

 

det har også noe med personlig valg og gjøre da disse kortene er rundt5% bedre eller dårligere enn hverandre og da har det fint lite å si om du tar den som er av leverandøren du foretrekker.

 

slutt å være så agressiv nå gandi for du får meg til å virke rolig :p

Lenke til kommentar

Du burde forøvrig lære deg norsk rettskrivin????? Les den før du skriver. IDIOT.

 

Du klarer til og med ikke å sitere korrekt, det krever en spesiell type idiot, godt gjort.

 

SE PÅ PRISEN

GIGABYTE GEFORCE GTX 670 OC 2GB = 3366kr.

Gigabyte Radeon HD 7970 GHz 3GB GDDR5 384-BIT 6 GHz og koster 3495kr.

det er jo 129kr. forskjell. er du IDIOT???

 

Gigabyte GeForce GTX 670 OC 2GB = 3014 kr (deal.no http://bit.ly/NjIvGA). Det er 481kr forskjell, hvem er idiot nå? Du kan også få versjonen uten fabrikkoverklokking til 2589kr hos Cdon.com. Gi deg mens leken er god, jeg har ingen tålmodighet ovenfor troll og det er lett å parkere deg.

Lenke til kommentar

er bare en link der gandhi89. du er helt ute å kjøre du. link resten av greiene da. 670 er et bedre kort på en del spill og dårligere på andre, spesielt bf3.

 

i tilegg får du faktisk til tider 670 til under 3000kr og da er det et vesentlig bedre valg enn 7970 ,men med de nye prisene er nok 7950 det beste valget med henhold til pris/ytelse.

 

det har også noe med personlig valg og gjøre da disse kortene er rundt5% bedre eller dårligere enn hverandre og da har det fint lite å si om du tar den som er av leverandøren du foretrekker.

 

slutt å være så agressiv nå gandi for du får meg til å virke rolig :p

 

jeg mente ikke være agressiv mot deg cannibalguppy , jeg vil bare bevise. jeg lurer på hvor er hellbink??? håper han svarer, vi får se han velger ati eller nvidia opp til hellbink? Vi har diskutert mye ati og nvidia 24timer hele døgnet. HE HE :)

Endret av gandi89
Lenke til kommentar

Her var det litt sporing av tråden ja :p

 

Lurer egentlig på trådstarters spørsmål selv. Vil det være like greit og overklokke asus kortet selv? Har egentlig lyst på "top" versjonen av dette kortet, men det er jo aldri på lager. Ser jo at gigabyte kortet er litt bedre ut av boksen, men den minimale viftestøyen på asus kortet frister meg veldig.. Eller vil det være verdt å vente på "top" versjonen?(tatt med i betraktning at det er noen hundrelapper i forskjell og)

 

Ps. Tilbud på komplett!

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=751639

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...