Gå til innhold

Ny mobil til 2500kr?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er på utkikk etter en ny smarttelefon, men ønsker noe i prisklassen fra 2500 og under.

 

Den skal mest brukes til internett (youtube, google, facebook), men skal også brukes til å ringe med, sende SMS og de tingene. Kamera brukes ikke så mye, så setter ikke noen særlige krav til det.

 

Operativsystem jeg tenker er enten Android eller Windows sitt..

 

 

Om noen kan komme med forslag til telefon hadde det vært supert! :)

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Jeg er på utkikk etter en ny smarttelefon, men ønsker noe i prisklassen fra 2500 og under.

 

Den skal mest brukes til internett (youtube, google, facebook), men skal også brukes til å ringe med, sende SMS og de tingene. Kamera brukes ikke så mye, så setter ikke noen særlige krav til det.

 

Operativsystem jeg tenker er enten Android eller Windows sitt..

 

 

Om noen kan komme med forslag til telefon hadde det vært supert! :)

 

Takk.

 

Selv om det er litt over budsjettet ditt så er denne på tilbud akkurat nå til kr2995. Mye mobil for pengene...

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/LGP880BLACK/lg-optimus-4x-hd-p880-smarttelefon-sort

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så nettopp denne videoen om telefonen for å se hvordan den var: http://www.youtube.com/watch?v=ImJRVKFQ9uY

 

Den virket veldig grei og fin! :)

 

Har ikke lest testen(e) enda, men skal gjøre det i morgen tidlig.

 

Har ett spørsmål: Hvordan er oppdateringene til denne telefonen? I videoen (som er noen måneder gammel, så hadde den Android 4.0.3, vil telefonen bli oppdatert i fremtiden eller må jeg klare meg med den versjonen av Android?

 

Og.. Hvor lenge varer tilbudet på lefdal? :)

 

Takk for svar folkens ;)

 

 

EDIT: Leste en del kommentarer om 2X (mobilen før i serien) og de sier at den mobilen fikk aldri oppdateringer osv..

 

Nå er jo dette en annen mobil, men selskapet er jo det samme (LG). Noen som kan si noe om LG og supporten dems? :)

Endret av AdrianR
Lenke til kommentar

Så nettopp denne videoen om telefonen for å se hvordan den var: http://www.youtube.com/watch?v=ImJRVKFQ9uY

 

Den virket veldig grei og fin! :)

 

Har ikke lest testen(e) enda, men skal gjøre det i morgen tidlig.

 

Har ett spørsmål: Hvordan er oppdateringene til denne telefonen? I videoen (som er noen måneder gammel, så hadde den Android 4.0.3, vil telefonen bli oppdatert i fremtiden eller må jeg klare meg med den versjonen av Android?

 

Og.. Hvor lenge varer tilbudet på lefdal? :)

 

Takk for svar folkens ;)

 

Angående oppdateringer har LG vært dårlig på det tidligere men har vissnok lovet å bli flinkere på det etter at de lanserte denne mobilen. Tror tilbudet varer til den 12september.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, fant ut at de har virkelig slitt med ryktet sitt..

 

Men er fint å kunne styre unna strømmen og vekk fra Samsung og Apple sine telefoner. Blir spennende å prøve noe nytt.

 

Men den jeg har nå, Samsung Wave S8500 var grei i begynnelsen, men så tok det 1 år før jeg fikk 1.2 oppdateringen, og oppdatering 2.0 til bada har jeg ikke fått enda.. Så om Samsung er noe verre enn LG på den siden vet jeg ikke.

 

Men jeg tror jeg går for denne telefonen. Den ser rask ut, har gode spesifikasjoner osv. Det eneste som sperrer litt imot er supporten til LG. Vi får se i morgen hva jeg bestemmer meg for :)

 

Takk igjen! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...