Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæh? Skal jo selvfølgelig installere det på SSDen jo, men trenger plate med Windows for å installere det. BootCamp er ikke så glad i minnepenner, ser det ut til.

Sorry tenkte ikke på cd der bare SSD :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah, hva snakker du om? :p Er jo ikke jeg som ikke liker minnepenner. Det er Boot Camp, verktøyet man bruker for å installere Windows i OS X som ikke gjør det.

Skrevet (endret)

Fuck yes, MPX service.
Bestille meg ny PSU for under 24 timer siden og den er allerede kommet til Trondheim.

Endret av MhMh
Skrevet (endret)

Kiriev, må man ha admin rettigheter for å få installert boot camp?

Boot Camp ligger jo inne på maskina fra fabrikken. Har ikke hørt om noen slags adminrettigheter i OS X, annet enn at du kanskje må skrive inn passordet til brukeren. Om du har gjestebruker er jeg ikke sikker på hvordan det funker. Har ikke vært borti det problemet.

Endret av Kiriev
Skrevet

Ja, du får prøve. Er veldig praktisk å ha dual boot med Windows. Vi er jo nødt til å ha det til skolebruk, så.

Skrevet

Jaja...det er vel ingen krise om det skulle skje. Minner meg jo mer om skjiten på ITavisen nå. Der var det jo også stille...hehe.

Ja det var jo slik, det var på slutten.

Skrevet

Jepp, det er helt klart interessant. XTZ har jo et rykte på seg for å være aller best til musikk, og at de nå satser på hjemmekinoutstyr er spennende :) Gleder meg til å se hvordan de blir mottatt. Blir nok kvalitet som vanlig, regner jeg med.

Skrevet

Hehe..ja, ikke sant. Og om man bemerket det, var det litt liv noen tråder før det stilnet igjen....akkurat som her. :p

Skrevet (endret)

Får håpe at logitech er grei å sender meg en Logitech G700s i erstatning for min G700 :p

Du får håpe det beste da, att du får G700 da

Sett nye serien til XTZ da?

Ser ut som den blir nice!

http://www.xtzsound.de/cinema-series

Nixs ikke med meg her ha ha, jeg har skrive kløe :green:

Endret av Fleischmann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...