Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og takk for det, jeg gottar myyyyyye grise snakk da men det ble litt for mye da for meg da

 

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg,

hvis jeg var deg så ville jeg tatt en fyll med meg,

tenk på alt det morsomme vi sammen kunne gjort.

Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg,

Og hvis jeg var deg så ville jeg gitt meg alt du eier

veldedighet er in for tida, gi meg alt du eier

tenk deg hvilken byrde som vil løftes fra ditt hjerte

og tenk deg hvilken byrde som vil løfte seg fra mitt :tease:

Ehhh..javel. :p

 

 

Ser nesten ut, som at tråden dør ut.

Jaja...det er vel ingen krise om det skulle skje. Minner meg jo mer om skjiten på ITavisen nå. Der var det jo også stille...hehe.

Lenke til kommentar

Ser nesten ut, som at tråden dør ut.

Vi skal i begravelse HER :tease: ha ha

 

Ehhh..javel. :p

 

 

Jaja...det er vel ingen krise om det skulle skje. Minner meg jo mer om skjiten på ITavisen nå. Der var det jo også stille...hehe.

Nei nei ikke si det skal ikke i 2 begravelser da :tease:

Endret av Fleischmann
Lenke til kommentar

Er batteriene fra Logitech også?

 

Er vel ikke de som har produsert batteriene egentlig, men er jo de som sitter i fjernkontrollen.

http://www.logitech.com/no-no/promotions/4873?pcid=4872

 

Er et veldig kjent problem med akkurat disse batteriene. Finner veldig mange tråder fra andre som har det samme problemet med batteriene i disse fjernkontrollene. Hadde vært greit med en ny fjernkontroll altså, selv om den jeg har er veldig god. :)

Lenke til kommentar

 

Er vel ikke de som har produsert batteriene egentlig, men er jo de som sitter i fjernkontrollen.

http://www.logitech.com/no-no/promotions/4873?pcid=4872

 

Er et veldig kjent problem med akkurat disse batteriene. Finner veldig mange tråder fra andre som har det samme problemet med batteriene i disse fjernkontrollene. Hadde vært greit med en ny fjernkontroll altså, selv om den jeg har er veldig god. :)

Åja, den typen ja. Jeg fikk nytt tastatur fordi batterien begynte å lekke etter 14 dager, men dette var jo vanlige AA-batterier. Så jeg gikk til Coop hvor jeg kjøpte batteriene. De ringte til importøren av batteriene...som ville erstatte. Så da bladde butikken opp 1700 kr, siden jeg fant et annet tastatur jeg ville ha...hehe.

Lenke til kommentar

Åja, den typen ja. Jeg fikk nytt tastatur fordi batterien begynte å lekke etter 14 dager, men dette var jo vanlige AA-batterier. Så jeg gikk til Coop hvor jeg kjøpte batteriene. De ringte til importøren av batteriene...som ville erstatte. Så da bladde butikken opp 1700 kr, siden jeg fant et annet tastatur jeg ville ha...hehe.

Dæven.. det var jammen god service :) Elsker denne fjernkontrollen. Er ikke grenser for hva man kan gjøre. Har en aktivitet på kontrolleren som heter "Hør på musikk". Når jeg trykker på den knappen på skjermen på fjernkontrollen slår forsterkeren seg på med en gang, og setter kilden til AUX. Samtidig kontrollerer den Macbooken, får opp Spotify og trykker på play på den. Alt sammen skjer ved bare ett eneste trykk. Deretter kan jeg jo velge neste sang, spill, pause og alt det der på fjernkontrollen, og Macen adlyder. Når jeg skrur opp lyden med fjernkontrollen stilles lyden på forsterkeren opp, ikke på Macen. Alt sammen er så greit å stille inn slik man vil ha det. Er ganske stilig egentlig :p

Lenke til kommentar

Lurer på om det også funker hvis man ikke har ett tastatur som ikke går på batteri, hmm.

 

Kjenner en som fikk bytta ei lyspære som røyk av seg selv når den hadde brent i lang lang tid, noen får til det utroligste, hehe.

 

Neppe. Jeg måtte vise tastaturet da for å bevise skadene. :)

 

 

Dæven.. det var jammen god service :) Elsker denne fjernkontrollen. Er ikke grenser for hva man kan gjøre. Har en aktivitet på kontrolleren som heter "Hør på musikk". Når jeg trykker på den knappen på skjermen på fjernkontrollen slår forsterkeren seg på med en gang, og setter kilden til AUX. Samtidig kontrollerer den Macbooken, får opp Spotify og trykker på play på den. Alt sammen skjer ved bare ett eneste trykk. Deretter kan jeg jo velge neste sang, spill, pause og alt det der på fjernkontrollen, og Macen adlyder. Når jeg skrur opp lyden med fjernkontrollen stilles lyden på forsterkeren opp, ikke på Macen. Alt sammen er så greit å stille inn slik man vil ha det. Er ganske stilig egentlig :p

 

Nja....det er vel heller en service slik den skal være. Det er jo bare én erstatningspliktig her. Og det er importøren i Norge som får igjen dette av produsenten. :)

 

Ja, det er greit med en slik fjernkontroll. Har tenkt på en slik kontroll selv, så jeg kan erstatte de 4 jeg har. :)

Lenke til kommentar

Nja....det er vel heller en service slik den skal være. Det er jo bare én erstatningspliktig her. Og det er importøren i Norge som får igjen dette av produsenten. :)

 

Jojo, men det er flere kjeder som helst bare vil lure seg unna alle slike saker og ikke yte mer service enn det som er nødvendig.

 

 

 

Ja, det er greit med en slik fjernkontroll. Har tenkt på en slik kontroll selv, så jeg kan erstatte de 4 jeg har. :)

 

Kan trygt anbefale en slik fjernkontroll. Veldig praktisk å slippe og trykke på flere kontroller hver gang man skal se noe på TVen, se film eller høre på musikk. Pluss at det blir jo så mye ryddigere med bare én fjernkontroll. Heheh. Kommer på en slektning av meg som fikk en slags spesialtilpasset stofflomme med ti plasser til fjernkontrollene som han festet til lenestolen. Tenk hvor mye greiere det hadde vært med en multifjernkontroll istedenfor ti vanlige. Fy faen for et styr :p Hahah.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...