Gå til innhold

Anmeldelse: Transformers: Fall of Cybertron (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FEM!!!1 er du gal??... dette er jo det beste transformer spillet denne gen og det er ikke film basert engang... maken til dårlig review har jeg ikke lest på lenge.. greit at du ikke liker spillet og det er ikke din still, men da bør du ikke review det heller... dette her blir som å gi en rpg'er et cod spill, det går aldri bra..

Lenke til kommentar

nåja du. Ville heller gått omvendt med den. Gi en cod spiller et ordentlig rpg spill, og da mener jeg ikke mass effect eller dragon age 2.

 

Men 64, jeg har ikke spilt dette spillet, men du kan ikke si at det fortjener en høyere karakter på grunnlag av at det er det beste av Transformers spilla. Selv du ser jo vel hvor latterlig det er? Man må ta helheten av dette spillet og dømme det for produktet det er, ikke bare at det er bedre enn de andre.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

FEM!!!1 er du gal??... dette er jo det beste transformer spillet denne gen og det er ikke film basert engang... maken til dårlig review har jeg ikke lest på lenge.. greit at du ikke liker spillet og det er ikke din still, men da bør du ikke review det heller... dette her blir som å gi en rpg'er et cod spill, det går aldri bra..

 

Om du hadde giddi å lest hele anmeldelsen istedet for å kjappe deg helt helt ned til karakteren for å se om du fant noe å skrike over, så hadde du sett at mannen både er Transformers-fan, og at han underbygger argumentene sine for hvorfor han sier det er middelmådig på et litt bedre vis enn dine slående " dette er best, ingen protest" analyse. Og den sammenligningen din er helt fjern.

Jeg aner ikke hvordan det er, har ikke spilt det, men har planer om å skaffe det til veie uavhengig av dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes dette var en forbedring av hva High Moon ga oss i War For Cybertron, Og som heavy TF fan kan si meg enig i visse ting som anmelder pirker på. For eks. det med at alle kan ha samme våpen, greit i multiplayer og Escalation, men de burde ha ett mere personlig inntrykk i multiplayeren, se på Soundwave, i single player er han før utgaven av kassettspilleren, mens i multiplayer er han en truck av type slag. Dette burde de ha definitivt gjort med våpnene, For eks. i G1 som spillene er kvasi prequels til så har for eks. Optimus en energi øks mens megatron får en mace på lenke av ren energon. osv samme med Jazz, cliffjumper osv de har alle veldig personlige våpner, hva med Starscream sine nullrays. Men ellers Single player var en kort men spennende revisjon av kampene som ledet Autobotene og decepticonene til jorda. Håper på ett tredje spill hvor man både er på jorda og cybertron! og kanskje autobot city etterhvert vis Hasbro og activison fortsetter å se verdien i bra transformers spill :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsket War for cybertron da det var en av mine favorittspill da det kom ut. Ganske sjokkerende konklusjon fra anmelder. Det BESTE med War for cybertron var jo multiplayer. Singleplayer campaignet var bra i war, men multiplayer var skikkelig flott.

 

"Dessverre er ikke flerspilleren spesielt morsom å spille. Det er de samme klassebaserte modusene vi ser i de fleste andre skytespill. Den føles noen ganger som en ettertanke og kunne gjerne vært knyttet enda sterkere opp mot hovedhistorien."

 

Jeg synes det mangler sammenligning fra War for Cybertron i anmeldelsen, da jeg elsket multiplayer der, men har ikke plukket opp Fall of Cybertron enda og lurer på det.

 

Har de forandret så mye på multiplayeren? har de forbedret den? Er den verre?

 

Virker ikke som anmelder har prøvd noe særlig War for cybertron er poenget mitt, og det var jo et flott spill! Evt. at anmelder sier noe som "Hvis du elsket war for cybertron, kommer du til å like fall!"

Lenke til kommentar

Synes anmelderen underbygger på en veldig bra måte hva slags spill dette er (med mindre han lyver da), og for meg høres dette ut som et soleklart 5'er-spill.

 

Nå kan det selvsagt sies at dette spillet høres nøyaktig ut som mange av spillene som har fått både 8 og 9 på Gamer, så jeg kan jo forsåvidt forstå litt av reaksjonene, men ikke fordi spillet skal være så fantastisk. Det kan uansett ikke brukes mot anmelder på noen som helst måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

FEM!!!1 er du gal??... dette er jo det beste transformer spillet denne gen og det er ikke film basert engang... maken til dårlig review har jeg ikke lest på lenge.. greit at du ikke liker spillet og det er ikke din still, men da bør du ikke review det heller... dette her blir som å gi en rpg'er et cod spill, det går aldri bra..

 

Som gammel Transformers-fan ville jeg virkelig like Fall of Cybertron, og jeg absolutt elsket det siste oppdraget. Dessverre syntes jeg ikke spillet holdt særlig høy kvalitet. En femmer er ikke nødvendigvis en kjempedårlig karakter, og jeg anbefaler spillet for fans av Transformers-universet.

 

Håper på ett tredje spill hvor man både er på jorda og cybertron! og kanskje autobot city etterhvert vis Hasbro og activison fortsetter å se verdien i bra transformers spill :-)

 

Det skal du ikke se bort fra. I og med at det fortsatt pumpes ut både Transformers-leker og animasjonsserier tror jeg Activision skjønner at dette er noe folk bruker penger på. Jeg er spent på å se hva High Moon kan utrette med frie tøyler i et Transformers-spill satt på jorda.

 

Jeg synes det mangler sammenligning fra War for Cybertron i anmeldelsen, da jeg elsket multiplayer der, men har ikke plukket opp Fall of Cybertron enda og lurer på det.

 

Har de forandret så mye på multiplayeren? har de forbedret den? Er den verre?

 

Virker ikke som anmelder har prøvd noe særlig War for cybertron er poenget mitt, og det var jo et flott spill! Evt. at anmelder sier noe som "Hvis du elsket war for cybertron, kommer du til å like fall!"

 

Det stemmer faktisk. Jeg har ikke spilt War for Cybertron. Jeg mener heller ikke at jeg trenger det, da spillet står ganske godt for seg selv. Jeg ville nok ikke fått spesielt mer ut av historien om jeg hadde spilt War, og jeg kjenner figurene godt nok til å kunne hoppe inn midt i "serien".

 

Men jeg har gjort litt research i etterkant av anmeldelsens publisering og fant ut at du har større muligheter for tilpasning av figurene i multiplayer, samt det at killstreak-belønninger har blitt fjernet. Det samme gjelder de spesielle evnene til kjøretøyene.

Lenke til kommentar

Hehe, ja krysser fingrene for evt også disse forskjellige energon baserte våpnene også! Hadde vært fett med Optimus vs Megatron på Hoover dam eller en lignende dam i de 3 første pilot episodene av G1 serien :-) Epic stuff when i was a kid :-) Ellers er multiplayer blitt bedre enn WFC sånn sett, man kan custom designe sine classes og mixe deler fra sine forskjellige favoritt- autobots eller decepticons. Og har sett det kommer masse nye skins til både Single Player og Multiplayer Inkludert hele Dinobot gjengen, sitter og spiller Grimlock missionet i FOC nå og storkoser meg :-) alle småhint fra Transfomers the movie 1986 osv :-) Mye respekt for fansen har High Moon uten tvil :-)

Lenke til kommentar

Ser spillet har fått ganske god kritikk andre steder, så dette blir nok kjøpt når jeg finner det i billigkurven.

 

64Zombie er jo inne og troller på hver eneste artikkel. Ganske slitsomt. Men at jeg syns det er vel akkurat det han prøver å oppnå. Ignorering på forumet hadde vært en fin funksjon :)

 

Funker det. Bare gå inn på kontrollpanel, ignorerte brukere og legg til navnet på den du vil ignorere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser spillet har fått ganske god kritikk andre steder, så dette blir nok kjøpt når jeg finner det i billigkurven.

 

Det er min anbefaling også. Det er ikke noe å betale full pris for, men hvis du finner det til en billig penge er det verdt å plukke opp om du trenger et spill å slå ihjel litt tid med.

Lenke til kommentar

nåja du. Ville heller gått omvendt med den. Gi en cod spiller et ordentlig rpg spill, og da mener jeg ikke mass effect eller dragon age 2.Men 64, jeg har ikke spilt dette spillet, men du kan ikke si at det fortjener en høyere karakter på grunnlag av at det er det beste av Transformers spilla. Selv du ser jo vel hvor latterlig det er? Man må ta helheten av dette spillet og dømme det for produktet det er, ikke bare at det er bedre enn de andre.

 

Hva er ordentlig RPG? Skyrim? Dark Souls? Deus Ex: HR (trolig ikke)?

Lenke til kommentar

Ser spillet har fått ganske god kritikk andre steder, så dette blir nok kjøpt når jeg finner det i billigkurven.

 

64Zombie er jo inne og troller på hver eneste artikkel. Ganske slitsomt. Men at jeg syns det er vel akkurat det han prøver å oppnå. Ignorering på forumet hadde vært en fin funksjon :)

 

Funker det. Bare gå inn på kontrollpanel, ignorerte brukere og legg til navnet på den du vil ignorere.

 

Tusen takk. Jeg var inne på selve brukersiden og tenkte kanskje det måtte være en ignore-knapp, men fant ikke noe der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...